כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

סורוס זועם : "אובמה נכנע לרפובליקנים"

הטייקון ג'ורג' סורוס הביע אכזבה מאישור התקציב האמריקני לשנת 2012: "אובמה נאלץ להסכים לסדרת קיצוצים בתקציב 2012 בעקבות הרוב הרפובליקאי בבית הנבחרים"

סורוס זועם : "אובמה נכנע לרפובליקנים"

הטייקון האמריקאי ג'ורג' סורוס – מהתורמים הגדולים של המפלגה הדמוקרטית והעומד בראשה ברק חוסיין אובמה, הביע בימים האחרונים אכזבה מהנשיא, לדבריו 'אובמה איבד את השליטה על האג'נדה הנכונה בכלכלה האמריקאית, והשאיר אותה לחסדי הרפובליקאים'.

בראיון לסי.אן.אן התבטא סורוס כי הרפובליקאים ימשכו לכיוון של קיצוץ בשירותים והקפאת העלאות המיסוי, מה שיוביל אמנם למימוש האידיאות הכלכליות שלהם, אך יבלום את הכלכלה האמריקאית וישפיע עליה באופן שלילי.

זעמו של סורוס, שתרם עד היום עשרות מיליוני דולרים למפלגה הדמוקרטית, יצא בעקבות הדיונים בימים האחרונים על הקיצוץ בתקציב, כאשר אובמה הציג בפני הקונגרס תקציב במסגרת של 3.7 טריליון דולר ל-2012, הכולל קיצוצים של כטריליון דולר.

הרפובליקאים ששולטים כיום בבית הנבחרים, השיגו רוב לביצוע קיצוצים נוספים של כ-61 מיליארד דולר בתוכניות ממשלתיות, בשלהן זכו להאשמותיו של הטייקון שטוען כי אמנם הם אנשים ישרים והוגנים אך הוטעו ונוצלו על ידי אינטרסנטים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}