כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

'העדה' מגיבה: "המשחטה שלנו - מהטובות בעולם"

הרב גבריאל פפנהיים, מנכ"ל כשרות העדה החרדית, מגיב לראשונה לתלונות הרבנות נגד משחטת הבד"ץ: "הלוואי ויהיו עוד משחטות כאלה" • "לא אני קובע מתי לעשות הפגנות"

הרב גבריאל פפנהיים, מנהל ועד כשרות 'ה'עדה החרדית'
הרב גבריאל פפנהיים, מנהל ועד כשרות 'ה'עדה החרדית'

הסערה הגדולה העלולה לפקוד את כשרות 'העדה החרדית', בעקבות הליקויים החדשים שנחשפו על ידי פקחי הרבנות הראשית, לא מפחידים את מנהלי המשחטות ואת אחראי הכשרות של ה'עדה החרדית'.

עוד בנושא:
נציגי הרבנות ביקרו במשחטות 'העדה' - ואיימו בחרם צרכנים

"המשחטה אליה נשלחו מפקחים ואשר עליה מתלוננת הרבנות הראשית הוא אחד המפעלים היפים בעולם", אומר הרב גבריאל פפנהיים, מנכ"ל ועד הכשרות של 'העדה' בשיחה ל'מוקד הציבור'.

"הלוואי ויהיו עוד משחטות כאלו כמו המשחטה הזאת בה השקיעו 40 מיליון שקל. היו שם נציגים של כשרויות רבות בעולם ואמרו לנו שהם לא ראו עוד דוגמא כזאת למשחטה הפועלת על פי ההלכה".

לדברי הרב פפנהיים, הרבנות הארצית שלחה מכתב גם בקשר לעובדות מעוררות הסערה, שהתפרסמו על ידי משגיח הכשרות, הרב דוד שווימר. "אני אישית הבהרתי לרבנות את העניין. אם הם רוצים את זה בכתב, אני יכול להבין אותם".

באשר לטענות שאיומי הרבנות ודרישותיה באים על רקע סערת הגיורים אומר הרב פפנהיים: "לא מנכ"ל ועד הכשרות קובע מתי לעשות הפגנות ומתי לא. בשביל זה יש את הגאב"ד שיחליט אם לעשות או לא".

כזכור, 'בחדרי חרדים' חשף כי הרב יעקב סבג, ראש מחלקת הכשרות הארצית שיגר מכתב לבעלי המשחטות ולמנהלי הכשרות של העדה ואיים כי אם לא יוסדרו הליקויים שהתגלו במשחטה בימים הקרובים, תצא הוראה לרשתות השיווק, המסעדות ולכל האתרים שלא לרכוש את מוצריהר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 42 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}