כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

פרשת שחורי • קדימה שותקת, בליכוד חוגגים

מה שהחל כחקירה ברשות המסים, הפך עד מהרה לתפוח אדמה הפוליטי הלוהט: מנכ"ל קדימה נחקר ביחידה הארצית לחקירות הונאה • הליכוד: "קדימה הפכה חממה לגידול עבריינים"

פרשת שחורי • קדימה שותקת, בליכוד חוגגים
נתי ויחיאל

מה שהחל כחקירה ברשות המסים, הפך עד מהרה לתפוח אדמה הפוליטי הלוהט.

הבוקר נחקר מנכ"ל קדימה, משה שחורי, ביחידה הארצית לחקירות הונאה, בחשד למעורבות בפרשת השוחד ברשות המסים. עד כה לא נמסרו פרטים אודות מהות הקשר שלו לסיפור.

טלטלה ברשות המיסים: מנהל המודיעין - נעצר

ב'קדימה', משום מה, מעדיפים לשמור על שתיקה, אולי משום שהפרטים טרם הובררו. אבל במערכת 'יאללה קדימה' כבר הובאה התייחסות לפרשה: "חקירתו של מנכ"ל קדימה משה שחורי עוררה תזזית רבה בקדימה והדבר השתקף בין היתר בפניות הרבות שהגיעו למערכת יאללה-קדימה. לשחורי מבקרים ויריבים פוליטיים רבים מבית. חלקם התקשו להסתיר שמחה לאיד. אפשר להצטער על זה בדיוק כפי שראוי להצטער על חקירתו".

עד כאן מה שלא ידענו. לא נקרא להם בכירים ב'קדימה', אפילו לא מתפקדי 'קדימה', אבל גורמים המרגישים קשר כזה או אחר למפלגה, שמחים לאידו של שחורי.

"בטרם הובררו הפרטים במלואם ראוי לגלות משנה זהירות. גם למשה שחורי משפחה, חברים קרובים וזכות בסיסית לשם טוב. ייתכן וחקירת המשטרה תעלה חרס, וחשדותיה כלפיו יופרכו. זו צריכה להיות הנחת היסוד ותקוות כולנו בשלב הזה", מבקשים במערכת 'יאללה קדימה', ומוסיפים: "לא אחת, רבים במערכת הפוליטית שוכחים שגם נבחרי ציבור ופונקציונרים במנגנונים פוליטיים הם בני אדם בשר ודם. זו העת לתמוך בשחורי ולהמתין להכרעת מערכות אכיפת החוק".

בליכוד, אגב, מיהרו להגיב. "קדימה הפכה לחממה לגידול עבריינים. כמעט לכל פעיל ומצטרף חדש יש תיק. מנכ"ל המפלגה מצטרף לשורה ארוכה של בעלי תיקים ובהם אולמרט, הירשזון, רמון, הנגבי, לחיאני, עמרי וגלעד שרון. מפתיע שציפי לבני, הנוהגת להגיב על כל אירוע ולשאת את דגל הפוליטיקה הנקייה, בוחרת לשתוק".

התגובה כמעט משוכפלת מזו שנשלחה לנו לפני מספר שבועות, כאשר נודעו ההאשמות נגד לחיאני והן כאשר התפרסמו החשדות נגד גלעד שרון.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}