עכשיו זה הדדי • ההודים מתיירים בישראל
לא ישראלים מתיירים בהודו, ההודים גם באים לישראל • בשנה האחרונה חל זינוק בהיקפי התיירות ממדינות המזרח הרחוק • בעיקר נרשם הגידול בהיקפי התיירות מתת היבשת ההודית
- מרים לב, בחדרי חרדים
- י' אדר א' התשע"א
- 10 תגובות
הטאג' מאהל בהודו
בשנת 2010 נרשם גידול בתיירות מכל מדינות המזרח הרחוק בעיקר מהודו, כך עולה מנתונים שפרסם משרד התיירות.
בשנת הכספים החולפת, עמד מספר התיירים על כ-160 אלף, גידול של 63% לעומת 2009. מקוריאה הגיעו 38,412 תיירים, מאינדונזיה 17,763, מסין 17,345 ומהודו למעלה מ40,000.
בשנה שעברה חתם משרד התיירות על הסכם שיווק רחב היקף עם חברת Cox & Kings ההודית - חברה סיטונאית מובילה בהודו ואירח משלחות מגוונות מהמדינה, בהן משלחות עיתונאים, אנשי דת ואנשי תעשייה מתחומים שונים, אשר הביעו עניין רב בישראל כיעד תיירותי אטרקטיבי.
הפעילות כך נראה, נשאה פרי, ובשל כך, בשנה הקרובה ירחיב המשרד את הפעילות, אשר תכלול הרחבת מעגל המשווקים וחברות הסיטונאות הפועלות מול המשרד, הגדלת קיבולת התעופה והגברת הביקושים לביקור בישראל.
משרד התיירות הגדיל במיוחד את תקציב השיווק לפעילות בהודו לכדי למעלה ממיליון שקלים, במטרה להגיע ליעד של 50 אלף תיירים בשנת 2011.
התקציב הכולל לפעולות שיווק במדינות המזרח הרחוק, יעמוד בשנה הקרובה על כ-6 מיליון שקלים.
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, ציין כי: "משרד התיירות מבצע פעילות שיווקית נרחבת ומשמעותית בשנה האחרונה, בקידום התיירות לישראל ומפנה מאמץ לעבר שווקים מתפתחים, דוגמת הודו, ברזיל, פולין ואוקראינה. בשנה האחרונה אנו מזהים ענין חדש בישראל כיעד תיירות אטרקטיבי ואיכותי מצד שווקים אלו ונפעל להגביר נוכחותנו בהם".
ביום שישי הקרוב, גם ישתתף משרד התיירות, לראשונה, ביריד תיירות בינלאומי OTM, שמתקיים במומבאי שבהודו.
בשנת הכספים החולפת, עמד מספר התיירים על כ-160 אלף, גידול של 63% לעומת 2009. מקוריאה הגיעו 38,412 תיירים, מאינדונזיה 17,763, מסין 17,345 ומהודו למעלה מ40,000.
בשנה שעברה חתם משרד התיירות על הסכם שיווק רחב היקף עם חברת Cox & Kings ההודית - חברה סיטונאית מובילה בהודו ואירח משלחות מגוונות מהמדינה, בהן משלחות עיתונאים, אנשי דת ואנשי תעשייה מתחומים שונים, אשר הביעו עניין רב בישראל כיעד תיירותי אטרקטיבי.
הפעילות כך נראה, נשאה פרי, ובשל כך, בשנה הקרובה ירחיב המשרד את הפעילות, אשר תכלול הרחבת מעגל המשווקים וחברות הסיטונאות הפועלות מול המשרד, הגדלת קיבולת התעופה והגברת הביקושים לביקור בישראל.
משרד התיירות הגדיל במיוחד את תקציב השיווק לפעילות בהודו לכדי למעלה ממיליון שקלים, במטרה להגיע ליעד של 50 אלף תיירים בשנת 2011.
התקציב הכולל לפעולות שיווק במדינות המזרח הרחוק, יעמוד בשנה הקרובה על כ-6 מיליון שקלים.
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, ציין כי: "משרד התיירות מבצע פעילות שיווקית נרחבת ומשמעותית בשנה האחרונה, בקידום התיירות לישראל ומפנה מאמץ לעבר שווקים מתפתחים, דוגמת הודו, ברזיל, פולין ואוקראינה. בשנה האחרונה אנו מזהים ענין חדש בישראל כיעד תיירות אטרקטיבי ואיכותי מצד שווקים אלו ונפעל להגביר נוכחותנו בהם".
ביום שישי הקרוב, גם ישתתף משרד התיירות, לראשונה, ביריד תיירות בינלאומי OTM, שמתקיים במומבאי שבהודו.
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות