כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

דרמה: אחד ממנהלי 'המתמידים' נעצר שוב • החשד: הטרדת עד

לאחר שבועות של שקט בגיזרת 'המתמידים', נעצר אחד המנהלים - ומחר יובא להארכת מעצר • במשטרה טוענים: העובדים חויבו לעבור בדיקות פוליגרף כדי לאתר את המדליף • 'המתמידים' בתגובה: "העובדים הלכו מרצונם החופשי" • עורך-דינו של החשוד: "אין הצדקה למעצר"

הפשיטה על המתמידים. צילום ארכיון: יוסי פורמנסקי
הפשיטה על המתמידים. צילום ארכיון: יוסי פורמנסקי

הפרשה שהובילה את עולם התורה לבדיקות קפדניות ולפסילות עשרות כוללים ברחבי הארץ, ממשיכה להתנהל, יש שיאמרו אף ביתר שאת.

בשעות הצהריים (א'), עצרו חוקרי המשטרה את אחד ממנהלי 'המתמידים', בחשד להטרדת עדים שהעידו במשטרה.

לידי חוקרי המשטרה הגיע מידע, לפיו בהנהלת 'המתמידים' דרשו במפגיע מכל העובדים במוסדות לעבור בדיקות פוליגרף, זאת בכדי לאתר את המדליף.

כמה מן העובדים עברו בדיקות פוליגרף, ואילו חלקם סירבו להיבדק.

כאמור, בשעות הצהריים נעצר אחד מהמנהלים, והוא צפוי להתייצב מחר לפני שופט. ככל הנראה, המשטרה תבקש להאריך את מעצרו בכמה ימים.

מהנהלת 'המתמידים' נמסר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "לא ביקשנו מאף אחד שיילך להיבדק בפוליגרף. אין ספק שהפרשייה השאירה טעם רע בהנהלה, והיו עובדים שביקשו ללכת להיבדק בכדי להסיר מעליהם את החשד. אנחנו מעולם לא דרשנו דבר כזה והעובדות יתבררו בבית המשפט".

עו"ד יאיר גולן, המייצג את החשוד, אומר ל'בחדרי חרדים': "אין שום הצדקה למעצר. המשטרה הודיעה לנו שהוא אמור להתייצב היום לחקירה, אך לא ידענו שהוא ייעצר בסופה.

"איננו יודעים כרגע את הפרטים המלאים, אולם הבנו מהחוקרים שהוא יובא לפני שופט מחר בבוקר ואנחנו נתמודד עם כל החומר בבית המשפט. אני מקווה שהסיפור ומעצרו יסתיים כבר מחר אחרי הבאתו מול השופט".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}