חוכמת הבייגל'ה • איך הופכים עיניים שובבות לתמימות
ה'מבקר' של 'המודיע' לא אהב את העיניים השובבות של משה בן-הרוש בפרסומת של 'בייגלה' - ומשרד הפרסום עיצב מחדש • "אני בסך-הכל בובה", אומר בן-הרוש ל'בחדרי חרדים'
- יקי אדמקר, בחדרי חרדים
- ט' אדר א' התשע"א
- 15 תגובות
התמונה שב'המודיע' לא אהבו
בשבוע האחרון העלתה חברת 'אוסם', קמפיין פרסומי שנועד לקדם את מוצר הבייגלה החדש של החברה.
לצורך כך, גייסו את משה בן-הרוש, חסיד חב"ד, תושב העיר לוד.
בן הרוש גויס בעבר לפרויקטים פרסומיים שונים ואף שיחק בסרטים המיועדים לציבור החרדי.
בחברת הפירסום החליטו כי בן הרוש 'תפור' על התפקיד ובתום סדרת צילומים שנמשכה שעות ארוכות, בחרו אנשי הפרסום את התמונה המתאימה למודעה.
המודעה עוצבה - נשלחה ונכנסה לעיתונים החרדיים.
אלא שה'מבקר' של עיתון 'המודיע' לא ממש אהב את המודעה. לטענתו, עיניו של בן הרוש 'שובבות' מדי ומשדרות מסר לא חינוכי.
בעקבות כך, החליטו במשרד לשנות את המודעה: עיניו של בן הרוש הוזזו הצידה והפכו מ'שובבות' ל'תמימות'.
הגירסה החדשה, הצליחה לעבור את ועדת הביקורת הקפדנית של 'המודיע'.
"לא נפגעתי מעצם שינוי המודעה", אומר בן הרוש בשיחה עם 'בחדרי חרדים'. "אני מצדיע לכל כלי מדיה שבוחר לשנות את המודעות, בגלל סיבה כזו או אחרת. אני בסך-הכל בובה במשחק הזה, אני לא צריך להביע דעה. אם זה מתאים למשרד הפרסום, אז אין כל בעיה".
"אבל", הוא מוסיף, "לפני שהוגשה המודעה החדשה לעיתון 'המודיע', היו צריכים לשאול אותי אם אני מסכים לכך. לא שאלו אותי, ולמרות זאת אין לי כל תלונה.
"העיקר שבסופו של דבר, גם הקהל של 'המודיע' נהנה מן המודעה. ודרך אגב", מוסיף בן הרוש, "הבייגל'ה היה מאוד טעים".
מודעה פסולה
מודעה כשרה
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות