כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

"אתה האיש עם הסגנון הכי מכוער במדינה" • קרב בממשלה

חילופי צעקות נשמעו בישיבת הממשלה בין נתניהו לשר מיכאל איתן. בהמשך הצטרף אליהם גם אהוד ברק • ברק: "לא מקובל עלי הטון של מיקי" • איתן: "אתה מעיר לי על הסגנון?!"

ישיבת הממשלה הבוקר. צילום: פלאש90
ישיבת הממשלה הבוקר. צילום: פלאש90

במהלך ישיבת הממשלה נשמעו קולות רמים מהנעשה בתוך החדר. חילופי צעקות נשמעו בין נתניהו לשר מיכאל איתן. בהמשך הצטרף אליהם גם שר הביטחון, אהוד ברק.

איתן, שהיה עקבי לאורך כל הדרך בדעתו נגד מינויו של גלנט ניסה לשוב ולעורר את הנושא, תוך אזכור כי ביטול המינוי היה "מעשה ראוי".

האמירה שלו שחררה את הקפיץ הדרוך אצל חלק מהיושבים בחדר. נתניהו, מצידו, ניסה להעמיד את איתן לסדר ולהזכיר לו כי לא מינוי גלנט עומד היום על הפרק, כי אם מינויו של האלוף בני גנץ.

איתן, מצידו, התעקש להמשיך ולדון בנושא, תוך שחרור רמז לפיו גם מינויו של גנץ אינו ראוי ביותר. נתניהו ביקש כי אם יש לו משהו לומר, שיאמר אותו במפורש, אם לא - עדיף שישתוק.

"יש דמיון בין המינויים", היה כל מה שהסכים איתן לומר. "במקרה הראשון, יש לנו שחקן שהוציאו לו המון כרטיסים צהורים ואדומים, ולכן הוא הורחק. במקרה השני, יש לנו שחקן שקיבל כרטיס צהוב, אבל בסופו של דבר נתנו לו אור ירוק". בהמשך, הצמיד לגלנט את התואר "מאפיונר" ועורר עליו שוב את כעסו של נתניהו.

בשלב מסוים ניסה גם ברק להתערב. "לא מקובל עלי הטון והלהט של מיקי", אמר.

איתן, מצידו, לא נותר חייב. "אתה מעיר לי על הסגנון?! אתה האיש עם הסגנון הכי מכוער במדינה", חבט בשר הביטחון.

וכך קיבלו העיתונאים שמחוץ לחדר ישיבת הממשלה תוכנית 'בשידור חי', כשבסיומה התבשרו על אישור מינויו של גנץ "פה אחד"...
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}