כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

סוף המאבק בתפרח? אריאל שלח מכתב התנצלות

שערוריית תפרח • בריונים ביקרו אצל ראש ישיבת תפרח ואיימו: הסר את החרם מעל יצחק אריאל • כדי להתנער מהארוע שלח אריאל מכתב התנצלות לראש הישיבה

תפרח: מכוניתו המשוחתת של אריאל
תפרח: מכוניתו המשוחתת של אריאל

האם המאבק נגד יצחק אריאל בתפרח מגיע לסיומו?

במכתב אותו שלח אריאל לראשי ישיבת 'תפרח', הוא נכנע לכאורה ללחצים הכבדים שהופעלו עליו, ולאיומים הקשים שהופנו נגדו, ומתנצל על הביזיון ועוגמת הנפש שנגרמו בחודשים האחרונים לרבנים.

כזכור, פרצה שערוריה ביישוב הדרומי, לאחר שאריאל, תושב המקום, הציג את מועמדותו לוועד היישוב, בניגוד לדעתם של ראשי הישיבה המקומית - והאש לא שקעה, גם אחרי שהסיר את מועמדותו בעצת מורו ורבו.

מאז מתנהלת ביישוב הקטן מלחמת חורמה מצד תלמידי הישיבה, נגד אריאל ובני משפחתו.

מה שהוביל את אריאל לשלוח את המכתב המתנצל, היה הגעתם של מספר בריונים אל חדרו של ראש ישיבת 'תושיה', הגאון רבי אביעזר פילץ. אלה איימו עליו כי אם בימים הקרובים "לא יסירו את החרם על אריאל ויפסיקו להילחם נגדו - זה לא יסתיים בטוב".

אריאל ביקש להתנער מהאירוע, ועל כן החליט לשלוח את המכתב.

במכתבו הוא כותב כי הזדזע "על שמועה נוראה ששמעתי לאחר שישנתי כמה שעות בלבד בבוקר וקמתי נחרד על כי באו זדים נחלתך ובפיהם נאצות ואיומים.

"אוי לאוזניים שכך שומעות ואוי לי שאני מוצא את עצמי בכך שאני מכחיש דברים נוראים שכאלו וברור שאין לי ח"ו שום שמץ וידיעה כל שהוא בכל זה, ועל עצם השמועה הנוראה צריך לקרוע קריעה, וליבי נחרד בקרבי ומעיי חמרמרו".

אך אריאל לא מסתפק בהתנערות, אלא מוסיף ומבקש מחילה כוללת: "ורואה אני לנכון בהזדמנות זו לבקש מחילה על כל הביזיון הנוראי ועוגמת הנפש שקרה כאן לאחרונה לרבני הישיבה, לתלמידיה, ובראשם לראש הישיבה שליט"א, ועצם העובדה ששמי נקשר לביזיון כבוד התורה שכזה, כבר נכנס בגדר מגלגלים חובה ע"י חייב, וחובתי להתנצל ולמהר לסיים בכל דרך שהיא את כל החילול ה' הזה".

למרות המכתב, בשיחה עם 'בחדרי חרדים' אומר אריאל: "לצערי המאבק נגדי לא הסתיים. אני ממש כעת נכנס לרבנים בירושלים כדי שיורו לי מה לעשות. אבל המקרה שקרה אכן היה צריך את ההתנצלות ואת ההכחשה שזה לא קשור אליי".

האם המאבק ביישוב הדרומי הקטן תם? ימים יגידו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 72 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}