כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

סער בחתונת ויז'ניץ-קרטשניף • רוצה לפתוח דף חדש

בצל סערת בדיקות הכוללים: שר החינוך מצהיר על רצונו לפתוח בדף חדש עם המגזר החרדי • לראשונה מאז החל המשבר, הוזמן השר לארוע חרדי והוא יופיע בחתונת ויז'ניץ-קרעטשניף

דף חדש? השר גדעון סער והמגזר
דף חדש? השר גדעון סער והמגזר

שר החינוך גדעון סער, השר המושמץ ביותר במגזר החרדי, רוצה לפתוח דף חדש עם המגזר.

את הדף החדש, הלבן והאופטימי, יפתח סער לקול תקתוק המצלמות בחתונה הגדולה בויז'ניץ. הוא יגיע לשם, מלווה בסגנו החדש, הרב מנחם אליעזר מוזס, לאחר שהגעתו קיבלה את ברכת האדמו"ר הרב ישראל הגר.

עם בחירת מוזס השבוע לתפקיד סגן שר החינוך, פנה סער אל ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בבקשה לערוך משאל טלפוני בין שרי הממשלה לאשר את המינוי מיידית. הבקשה התקבלה והמינוי אושר תוך שעות ספורות. .

סער התקשר למוזס ובישר לו על המינוי הרשמי והצהיר כי הוא רואה במינויו, "דף חדש ביחסי העבודה בין השר לסגנו", וכי הוא "מעוניין בשיתוף פעולה" איתו.

שיחת הטלפון לא הפתיעה את מי שעקב אחר אמירותיו של סער בשבועות האחרונים. ניכר היה בו כי הוא רואה במינוי החדש הזדמנות לפתח מערכת יחסים חדשה עם הציבור החרדי.

כבר אתמול הורה השר למנכ"ל משרדו, ד"ר שמשון שושני, להיפגש עם נציגי ועד הישיבות, לבחון את טענותיהם ולנסות לסייע להם.

לרברי מקורביו של סער, אין להאשים את המשרד בשורת התקנות החדשה של ציאדה. מאחורי הבדיקות הקפדניות האחרונות עומדת חקירה משטרתית בחשד לפלילים,

כך שחובה על המשרד מצד אחד לפקח בצורה הדוקה. עם זאת קיים בהחלט רצון להתחשב.

עכשיו הכדור נמצא בידיו של מוזס, שאם אכן ישכיל לנווט בחכמה יוכל לסייע רבות לציבור החרדי, לנצל תקציבים שלא נוצלו ולגשר בין משרד החינוך לבין המגזר החרדי.

שני הקודקודים הללו, משרד החינוך והמגזר החרדי, אינו בהכרח עויין זה את זה. עם קצת רצון טוב, ומשרד החינוך יכול עוד להפוך לאחד מהמשרדים ה'מחייכים' ביותר לציבור החרדי.

אבל זה תלוי, כמובן, בשני הצדדים. ואולי גם בנו, העיתונאים.

הבה וניתן להם מאת ימי חסד.



תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}