כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

חשיפה • עתירת עיריית פ"ת נגד חתונת ויז'ניץ נמחקה

עיריית פ"ת פנתה בבקשה דחופה לבית המשפט, בבקשה לבטל את חתונת ויז'ניץ-קרעטשניף הערב בהאנגר, כיוון שלא אושר כחוק • בבית המשפט הגיעו הצדדים להבנות והעתירה נמחקה

האנגר בו אמורה להתקיים החתונה
האנגר בו אמורה להתקיים החתונה



הבוקר (ד) התקיימה דרמה בבית המשפט השלום בפתח תקווה, כאשר במוקד הדיון היתה השאלה: היכן תתקיים החתונה הגדולה של ויז'ניץ-קרעטשניף?

כאן יחגגו רבבות החסידים • גלריה מהאנגר השמחות

עיריית פתח-תקווה הגישה בקשה דחופה לבית המשפט, לבטל את חתונת ויז'ניץ-קרעטשניף, האמורה להתקיים הערב בהאנגר ענק בעיר, בטענה כי המקום אינו חוקי.

בסופו של דיון הגיעו הצדדים להסכמות, והעתירה נמחקה.

הדיון נקבע לשעה 9 בבוקר, ועורכי הדין של שני הצדדים ניסו להגיע להסכמות לפני תחילת הדיון באולם בית המשפט.

עד לרגע האחרון היה ברור לראשי החסידות כי המתחם ששכרו עבור החתונה בשטח עיריית פתח תקווה יעבור אישור חוקי, שכן, כך הבטיח להם נציג ש"ס בעיריה, סגן ראש העיר אוריאל בוסו. אלא שאתמול נעצר בוסו יחד עם ראש העיר, באשמת שוחד - ועמו גם ההבטחות הגדולות.

עו"ד אריאל יונגר, המייצג בפרשה את חסידות ויז'ניץ, הגיע לבית המשפט, כשיחד עמו ראשי החסידות, כדי לבטל את הביטול.

"מנסים להגיע להבנות"

עו"ד אריאל יונגר סיפר על שהתרחש בבית משפט השלום בפתח תקווה.

"הצדדים מנסים להגיע להבנות של הרגע האחרון, קודם לכניסתנו לדיון", הוא מספר בשיחה עם 'בחדרי חרדים'. השופטת שתדון בתיק היא השופטת שלהבת קמיר וייס.

על פי הפשרה המסתמנת, ייערך האירוע כמתוכנן, כאשר חסידות ויז'ניץ, מצידה, תעשה כל מאמץ כדי להשיג את כל האישורים הנדרשים לעריכת השמחות במתחם להבא. "חלק מהאישורים כבר נמצאים בידי החסידות", אומר יונגר, "ואת האחרים ישלימו בקרוב".

מי שנכנס לעובי הקורה כבר בשעות הבוקר המוקדמות היה ראש עיריית ב"ב, יעקב אשר, שהפעיל מיידית את עורך דינה של העירייה לפעול בהתנדבות, כדי לסייע לחסידות ויז'ניץ לערוך את שמחתם ללא כל עגמת נפש ומכשול. "הוא הפעיל גם גורמים שונים ברשויות המקומיות, במשטרה ועוד ועוד. את כל מי שחשב שיוכל לעזור", מספרים מקורביו.

על נציג ש"ס בעירית פ"ת, אוריאל בוסו, שנעצר אתמול במפתיע, יש לעו"ד יונגר רק מילים טובות לומר, ולא רק בשל עזרתו לויז'ניץ. "מדובר ביהודי שעוזר לכולם: לערבים, לחילונים, לחרדים, לרוסים, לאתיופים, לכל מי שפונה אליו. הוא בהחלט אדם נקי כפיים, אני יכול להעיד עליו".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}