כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

לחיצה אחת ואתם חופשיים מחברת התקשורת שלכם

לא צריך להתקשר, לא צריך לשלוח פקס • אתר חדש מציע שירות מהיר למי שרוצה להתנתק מחברת התקשורות שלו • לחיצה אחת ומילוי טופס קצר, ואת כל השאר יעשה בשבילכם אתר האינטרנט 'נתק'

אתר 'נתק'
אתר 'נתק'

מה קורה לאזרח המבקש להתנתק ממנוי בחברת תקשורת?

גם אתה ודאי המתנת שעות ארוכות לנציג שירות, שיואיל בטובו להפנות אותך למחלקת שימור לקוחות, שבתורם הציבו בפניך מסלול מכשולים מפרך, רק על מנת להתנתק מספק התקשורת שלך?

בשנת 2008 התקבל תיקון לחוק הגנת הצרכן המאפשר לנתק את הצרכן, על פי בקשתו, בתוך שלושה ימים מיום קבלת הודעת ביטול.

את ההודעה ניתן למסור בעל-פה או בכתב, אלא שחברות התקשורת מתעקשות לא לקבלה בעל-פה כיוון שהנציגים "לא מוסמכים" לקבל את ההודעה, ומבקשים על דרך כלל שההודעה תשלח בכתב: בפקס או בדואר רשום.

כמובן שלאזרח הקטן הממוצע אין כיום פקס, וכך נוצרה בעיה: האזרח צריך להתאמץ, להדפיס את הדף, להגיע לסניף של הדואר ולשלוח את ההודעה בפקס או דואר רשום.

עתה הרים את הכפפה את הכפפה עו"ד יהונתן קלינגר, פעיל אינטרנט ידוע הפועל למען זכויות האזרח, ובשיתוף יזם נוסף הקים את אתר "נתק", באמצעותו תוכלו להתנתק, בקלות, מכל אחת מחברות התקשורת הגדולות בישראל ולחסוך את הזמן ואת כאב הראש.

האתר מכין ושולח לחברה הרלוונטית את הודעת הביטול בפקס, כדרישות החוק, ובמידה והחברה לא תנתק אתכם בתוך שלושה ימים, תוכלו לתבוע אותם לפי החוק החדש.

נכון לעתה, האתר גובה תשלום סמלי של שקל חדש אחד לכיסוי הוצאותיו, שנגבה באמצעות הודעת SMS.

קישורים:
אתר נתק
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}