כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

חשיפה • האדמו"רים: "החרם על אלקטרה - מבוטל"

אחרי שבית הדין של הגר"נ קרליץ, ביטל את החרם על אלקטרה - מצרפים האדמו"ר מערלוי, הגר"י הגר, האדמו"ר מנדבורנא והרב שמעון בעדני את חתימתם למכתב

ההפגנות ביפו. צילום: יעקב נחומי
ההפגנות ביפו. צילום: יעקב נחומי

לאחר שבית הדין של הגר"נ קרליץ - אליו הצטרפו הגר"ח קנייבסקי והגרמ"י לפקוביץ - הסיר את החרם על חברת 'אלקטרה', ופרסם מכתב לפיו ניתן לבוא בקשרי מסחר עם החברה ולרכוש את מוצריה, מצרפים הבוקר עוד (ב') אדמו"רים ורבנים את חתימתם למכתב.

במכתב שפרסם בית הדין נכתב: "אחרי שחברת אלקטרה נדל"ן קיבלו על עצמם להיזהר בכל מקום שלא לפגוע בקברים וחתמו על כך, הרי הודעתנו להימנע מקשרי מסחר עם חברת אלקטרה בטלה מעכשיו".

הבוקר, כאמור, הצטרפו למכתב אדמו"רים ורבנים נוספים. בין האדמו"רים והרבנים שהוסיפו את חתימתם: האדמו"ר מערלוי, הגר"י הגר, האדמו"ר מנדבורנא והגאון רבי שמעון בעדני.

המכתב שפרסם בית הדין, לפיו החרם על חברת 'אלקטרה', פורסם לאחר בירור הדברים שקיים בית הדין, בו התברר כי אלקטרה הוכיחה שאין לה כל קשר לפרויקט הנדל"ן ביפו, שם כביכול נמצאו קברי יהודים.

החברה הודיעה עוד, כי היא מתחייבת מהיום והלאה, כי בכל מקרה של חשש לפגיעה בקברי יהודים, היא תעשה כל הניתן לעשות כדי למנוע את חילול הקברים עוד לפני תחילת העבודה בשטח.

נציגי החברה חתמו על מסמך הבנות - והחרם הוסר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}