כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

הילדים שאליאור חן התעלל בהם ישארו ללא בית?

העיתון 'ג'ואיש פרס' הגיש תביעה נגד אמם של הילדים שעברו התעללות על ידי אליאור חן ואנשיו • דורש לחייב אותה להחזיר כספי הלוואה, באמצעותם רכשה את ביתם בירושלים

התעללות כפולה. אליאור חן. צילום: ארכיון בחדרי חרדים
התעללות כפולה. אליאור חן. צילום: ארכיון בחדרי חרדים

העיתון 'ג'ואיש פרס', מהעיתונים היהודיים הגדולים באמריקה, הגיש תביעה נגד אמם של הילדים שעברו התעללות על-ידי אליאור חן ואנשיו, בדרישה לחייב אותה להחזיר כספי הלוואה, באמצעותם רכשו את ביתם בירושלים. זאת למרות העובדה שהסבתא של הילדים היא אחת מבעלי העיתון.

העיתון 'מעריב' מדווח הבוקר, כי התביעה הוגשה באמצעות עו"ד זיו בייטל לבית משפט השלום בירושלים, היא בסף 758 אלף שקל. העיתון דורש בנוסף להוציא צו עיקול על הבית. מאחר שהאם מוחזקת במאסר, העיקול הוא על ביתם של הילדים המתגוררים בו בימים אלה עם אביהם. בכתב התביעה נטען, כי הנכסים שברשות האם עברו לידיו של אליאור חן, מה שוודאי מחייב התערבות משפטית.

האם ובעלה לשעבר עבדו בעיתון משנת 2000 ועד 2008 - אז התפוצצה הפרשה. על פי כתב התביעה, השניים נשכרו בידי העיתון לצורך רכישת מודעות בישראל. ההלוואה, על סך 200 אלף דולר, ניתנה לאם בהסכמת אימא, מבעלי השליטה בעיתון.

בכתב התביעה שהגיש העיתון נכתב, כי חלק מהנסיבות הטרגיות שפקדו את האם הייתה השתלטות חסידיו של חן גם על נכסיה וכספה. בשל כך החליטו בעלי העיתון, בהם גם אמה של האם המתעללת, לדרוש מיד את הכסף.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 32 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}