כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

נהגי אגד תודרכו: כך תמנעו אכיפת הפרדה

קווי המהדרין הופכים לחוקיים, ובחברת 'אגד' תדרכו בימים האחרונים את הנהגים כיצד למנוע אכיפת הפרדה באוטובוסים • וגם: אלו מדבקות ייתלו באוטובוסים?

קו מהדרין. צילום ארכיון: פלאש 90
קו מהדרין. צילום ארכיון: פלאש 90

כמעט חודש עבר מאז החלטת בג"ץ בנושא קווי המהדרין, ובחברת 'אגד' כבר נערכים לאמץ את ההחלטה. נהגי אגד בריכוזים החרדיים ברחבי הארץ יתודרכו להזהיר נוסעים שינסו לכפות את ההפרדה באוטובוסים.

כזכור, לפני כמעט חודש החליט בג"ץ לאמץ את המלצות ועדת משרד התחבורה בנושא קווי המהדרין לפיהן ניתן להמשיך בהפעלת הקווים בצורה חוקית. בג"ץ סייג את ההחלטה וכתב כי הנשים לא יאולצו לשבת בחלק האחורי של האוטובוס, אלא זוהי המלצה בלבד.

משרד התחבורה הודיע ל'אגד' כי יש לו שלושים יום ליישם את ההחלטות שהתקבלו, וב'אגד' משלימים בימים אלו את ההכנות האחרונות לקראת כניסת התקנות לתוקף.

נהגי החברה תודרכו בימים האחרונים כיצד להזהיר נוסעים שינסו לכפות את ההפרדה באוטובוסים ויעירו לאישה שלא לשבת על יד אישה או ההפך, כך חושף יצחק טסלר ב'מעריב'.

בנוסף על פי החלטת בית המשפט נכתב על מדבקות שנתלו כבר על האוטובוסים וייתלו גם בעתיד: "כל נוסע/ת רשאי לשבת בכל מקום שיבחר, למעט המקומות המסומנים לאנשים עם מוגבלויות. הטרדת נוסע/ת בקשר למקום הישיבה באוטובוס עלולה להיות עבירה פלילית"
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}