כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

שוטרי תנועה באלעד נעצרו בחשד לקבלת שוחד

נעצרו קצין ושוטר תנועה שפעלו באלעד • השניים התעללו בנהגים, רשמו דוחו"ת שווא וביטלו אותם רק תמורת שוחד • חשד: בפרשה מעורבים גם תושבים מהעיר • פרסום ראשון

 שוטרי תנועה באלעד נעצרו בחשד לקבלת שוחד

פרסום ראשון: קצין ושוטר שפעלו תקופה ארוכה בעיר אלעד נעצרו אתמול (ג') בחשד לקבלת שוחד וטובות הנאה בתמורה לביטול דוחו"ת תנועה.

עם השוטרים ששירתו בתחנת המשטרה ראש העין נעצרו גם שני אזרחים. עוד שני אזרחים עוכבו לחקירה על-ידי היחידה לחקירת שוטרים ונחקרו במשך שעות ארוכות.

פרטי הפרשה, הנחשפת לראשונה ב'בחדרי חרדים', צפויים לטלטל בימים הקרובים את משטרת ישראל ואת קברניטי ותושבי אלעד.

ממה שניתן לפרסם כרגע עולה, כי לאחרונה הגיעו למח"ש תלונות רבות של תושבי אלעד אודות היטפלות של משטרת התנועה לנהגים מתושבי העיר.

לאחר שנפתחה חקירה התברר, כי החשודים נהגו לרשום דוחו"ת שווא ולשוב ולבטלם בתמורה לשוחד וטובות הנאה."לא מדובר בהתעללות על רקע עבירות תנועה רגילות כמו חגורות בטיחות או שיחות בסלולארי. פשוט התעללות לשמה", הגדיר זאת תושב העיר אלעד בשיחה עם 'בחדרי חרדים'.

"לפעמים היה די שתושב יעמוד לצדו של רכב והשוטרים רשמו לו דו"ח ללא כל סיבה, אם היית מנסה להתווכח עימם היו רושמים בדו"ח כי התושב מתווכח או טוען שהשוטר משקר.

"אני לא אתפלא אם גם בכירי העירייה שלא פעלו בהבנה בסיפור הזה מוצאים את עצמם בשעות האחרונות מעורבים בסיפור הזה", הוסיף.

ממח"ש נמסר בתגובה: "מח"ש עצרה אתמול קצין ושוטר מתחנת ראש העין החשודים בין היתר בעבירות של טוהר מידות וקבלת טובות הנאה בקשר עם תפקידם.

"יחד עימם נעצרו שני אזרחים נוספים ועוכבו שני אזרחים נוספים לחקירה. המעצר בוצע בשיתוף פעולה עם פיקוד התחנה ומרחב שרון. כל העצורים ישוחררו בתנאים מגבילים ולא יובאו להארכת מעצר".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}