כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

גראד בחופה • "אנשים התעלפו, החתונה 'התפוצצה'" • בני הזוג מדברים

איציק ודלית חגגו אמש את חתונתם בבית הכנסת בנתיבות • גראד שנפל מטרים ספורים משם - פוצץ את החתונה • בראיון בלעדי מספרים בני הזוג על התחושות ביום שאחרי: "אין ספק שהיה נס גלוי" • "ה'רנטגן' ששהה במקום דקות לפני הנפילה, עשה פרסה וחזר למקום"

ה'רנטגן' במקום, דקות לאחר הנפילה. צילום: ענין מקומי
ה'רנטגן' במקום, דקות לאחר הנפילה. צילום: ענין מקומי

טיל הגראד שנפל אמש (ב') בסמוך לבית הכנסת המקומי בנתיבות, הצליח "לפוצץ" את החתונה שהתקיימה במקום באותה שעה. בחסיד שמיים, לא היו ניזוקים בנפש, אך הבהלה והחרדה שפקדה את עשרות המשתתפים בחתונה, לא ישכחו לעד.

בראיון בלעדי ל'בחדרי חרדים' מספרים החתן איציק והכלה דלית על התחושות בעת נפילת הטיל, בעיצומה של החתונה, מה שהפך את החתונה האינטימית לכותרות ראשיות שנמרחו על דפי העיתונים ובמהדורות החדשות.

"מה שקרה זה נס גדול", אומר איציק "מצד אחד זאת חוויה ומצד שני זאת טראומה. כל הלילה לא עצמתי עין. מדובר בשתי משפחות שאם הטיל היה נופל חמש מטר הצידה האסון היה גדול מאד".

אשתו הטריה, דלית, מוסיפה: "חצי שעה אחרי החופה, האורחים ישבו בבית הכנסת לאכול את המנה הראשונה ופתאום נשמע הפיצוץ הגדול. ראינו ניצוצות של אש".

• מה הייתה התחושה באותן דקות?

"תחושה של אי וודאות. אנשים התחילו בצעקות ובכיות. אנשים ונשים התעלפו והצעקות עלו עד לב השמיים. באותה דקה אתה מבין שלך עצמך לא קרה כלום והיה כאן נס משמיים אבל יש כאן נפגעי חרדה וצריך לטפל בהם".

• מה עשיתם דקה לאחר הנפילה?

"באותה רגע הופסקה החתונה. אנשים מסוימים נכנסו לחדר ממוגן שהיה בסמיכות למקום כאן. אנשים נכנסו לרכבים וברחו מהמקום".

איציק ודלית מספרים על הטראומה המסרבת לעזוב: "גם כעת התחושה מאד קשה. אנחנו בהלם. מצד אחד מרגישים שעבר עלינו נס גדול ומצד שני אכזבה מאד גדולה שככה זה הסתיים".

• אתם חסידיו של הרנטגן, מה הוא אמר?

"הוא כבר היה בדרך חזור מהחתונה ולאחר ששמע על הנפילה הוא שב למקום והסתובב במקום האירוע. הוא התבטא ליד אנשיו שמדובר בנס גדול מאד".

איציק מוסיף ואומר כי אחד מגיסיו, בחור שלא שומר תורה ומצוות אמר לו הבוקר לאחר האירוע כי "מדובר בנס ואין לזה הסבר אחר".

"יצאנו מאד מחוזקים", אומר בני הזוג לסיכום.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}