כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

באמצע 'קדושה': שפכו פטל על אריאל וילדיו

הסלמה בתפרח: מי שניסה להתמודד לוועד היישוב, ממשיך לספוג נאצות • קירות היישוב כוסו בגרפיטי: "מוות לאריאל" • אריאל: "לא אכנע. זו מלחמת ה'" • תמונות

באמצע 'קדושה': שפכו פטל על אריאל וילדיו

ההסלמה במאבק ביישוב הדרומי תפרח, הגיעה בשבת האחרונה לשיאים המזכירים במעט את המהומות המתרחשות בימים אלו לא הרחק – במצרים.

עוד בנושא:
"אשתי שעמדה לצידי, ספגה גרפיטי על קירות בית הספר"
האיש מאחורי הסערה • "לולא הבלשים, הייתי בבית חולים"
מלחמות היהודים בתפרח • השוטרים פשטו על הישיבה - ועצרו 9 תלמידים
אין 'תושיה': בחורים מ'תפרח' היכו מתמודד לוועד היישוב


צו המניעה שהוציא בית דינו של הגר"מ גרוס, נגד פעולות ועד היישוב כנגד המתמודד לשעבר בבחירות ותושב המקום, יצחק אריאל, עורר טלטלה ביישוב והביא להחרפת הפעולות נגדו.

הצו הוצא על-ידי בית הדין לפני פחות משבוע, וזאת לאור פנייתו של אריאל בטענה כי הוועד פועל לפגוע ברכושו הממוני, ואף פגע בו ובמשפחתו.

בשבת האחרונה הגיע אריאל להתפלל את תפילת השבת בבית הכנסת של היישוב. במהלך תפילת מוסף, נכנסו מספר אנשים אל בית הכנסת, ושפכו פטל על אריאל וילדיו.

"הייתה מהומה גדולה. הילדים שלי התחילו לבכות. לא ידעתי איך אני יוצא מזה. המקרה אירע באמצע 'קדושה'", מספר אריאל ל'בחדרי חרדים'.

גבאי הבית כנסת, התחיל לצעוק על הקבוצה המתסיסה, והללו ברחו מבית הכנסת.

הרקע למהומות היא החלטתו של אריאל להגיש את מועמדותו בבחירות לוועד היישוב, מה שהעלה את חמתם של מספר רבנים מהיישוב וראשי הישיבה המקומית - תושיה.

קירות היישוב כוסו מאז בגרפיטי בסגנון: "מוות לאריאל" ו"אריאל שה' יקח אותך".

צמיגי רכבו של אריאל נוקבו לא פעם אחת, שמשות הרכב נופצו, דוד השמש על גג ביתו הושחת, ועל קירות ביתו החיצוניים רוססו כתובות גרפיטי.

אך למרות כל זאת, נראה כי אריאל אינו מתכוון להיכנע בתקופה הקרובה. לטענתו, מדובר ב"מלחמת ה'" ואין בכוונתו להפנות עורף ליישוב תפרח, בו גידל את ילדיו בשנים האחרונות.
















תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 75 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}