כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

כותל

כותל

מאת יוסי אלי
שני מקרים של הופעת עצמים בלתי מזוהים מעל העיר העתיקה עוררו השבוע סערה בקרב מדענים ברחבי העולם. בעוד שישנם כאלה המבטלים בבוז את האפשרות שמדובר בחייזרים החגים מעל הכותל, מדענים אחרים טוענים: ייתכן מאוד כי הכותל הוא מוקד משיכה ליצורים מהחלל החיצון.
המקרה הראשון בו נצפו עב"מים מעל הכותל התרחש לפני מספר שבועות, אך הוא חזר על עצמו לפני שלושה ימים.
תושבי שכונת ארמון הנציב בירושלים לא יכלו להישאר אדישים, כאשר הבחינו בעצם בלתי מזוהה חג מעל העיר העתיקה והכותל המערבי בשעות הקטנות של הלילה. בסרטון שהעלו התושבים ליוטיוב הם תיעדו כדור זוהר החג מעל הכותל.
בתחילה לא נראה לתושבים שמדובר בתופעה חריגה, אולם כעבור זמן קצר החל הכדור הזוהר לבצע תנועות מעל העיר העתיקה, ובפרט מעל הר הבית. לפתע צלל הכדור כלפי מטה ונעצר ממש סמוך לרחבת הכותל והר הבית.

ב "פתק בכותל"

"זה היה כאילו הכדור ירד למטה, השאיר פתק בכותל וחזר לשמים," סיפר אחד מעדי ראייה לאירוע המוזר. "היינו בהלם." כאשר זינק הכדור למעלה, הבחינו התושבים הנדהמים בשורה ארוכה של כדורים זוהרים נוספים בשמים, שחגו מעל ירושלים.
וזה עוד לא הכל: בסרטון שהעלו לרשת תיירים אמריקאים שביקרו לפני מספר שבועות בכותל המערבי באור יום, נקלט לפתע בעדשת מצלמתם כדור מוזר שחג ממש מעל החומה.
בעקבות פרסום הסרטונים ברשת החלה שורה של מדענים להתעניין בתופעה המוזרה. כיוון שמדובר בשני מקרים, כך מסבירים המדענים, ייתכן שאכן מדובר בכוחות מעולם החיצון.
מדענים אחרים סבורים כי שתי התופעות הללו אינן מפתיעות, משום שהכותל יחד עם הר הבית בהחלט יכול להיות מקום מפגש בין בני אדם לחייזרים. "בהחלט יכול להיות שהתיאוריה של המומחה בענייני עב"מים סטנלי פולהם הקנדי תתממש והר הבית יהפוך למקום מפגש של חייזרים," כתב אלפרד ובר, מומחה בענייני חלל מארצות הברית.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}