כ"א חשון התשפ"ה
22.11.2024

רגע לפני כולם: קבלו את המותגים המובילים במגזר

חשבתם שהרשתות הזולות כבשו את אנ"ש? טעיתם: 'יש' מובילה, ובמקום האחרון 'אושר עד' • RC עוקפת את 'פפסי' - ו'תנובה' שולטת • סקר 'המבשר' ו'צמח' - המסמכים

ובמקום האחרון. 'אושר עד'
ובמקום האחרון. 'אושר עד'

עוד בטרם עלתה הערב (א) הגברת מינה צמח, האישה והסקרים, על במת מלון 'ליאונרדו סיטי טאוור' ברמת-גן ובישרה בדרמטיות למשתתפי כנס 'המובילים' של עיתון 'המבשר' את נתוני הרגלי הצרכנות של הציבור החרדי - נחשפו הנתונים ב'בחדרי חרדים'.

תוצאות הסקר המיוחד שבו נטל חלק מדגם מייצג מהציבור החרדי בארץ, טומנות בחובן כמה חידושים מרעישים.

חשבתם שהרשתות הזולות, כמו 'רמי לוי' ו'אושר עד', כבשו את סל הקניות החרדי?

מסתבר, כי קשה לשנות את הרגליו של הציבור החרדי.

רשת 'יש' מובילה עם 26 אחוז ממשתתפי הסקר שציינו כי מבחינתם, זו הרשת המובילה ביותר. 24 אחוזים נוספים ציינו כי זו מבחינתם המקום המועדף השני במספר.

במקום השני נמצאת רשת 'בר כל' עם 18 אחוז המעדיפים אותה בעדיפות ראשונה, ו-12 אחוז נוספים המעדיפים אותה בעדיפות שניה.

וכך, 'רמי לוי' נותר עם 12 אחוז צרכנים חרדיים ו'אושר עד' - אחרונה ברשימה - עם 2 אחוז בלבד.

הרשתות הזולות נשארות הרחק מאחור. אפילו המכולת השכונתית, עוקפת אותם.

לנתון הבא: רוב הציבור החרדי - 81 אחוז במספר - מעדיף לרכוש את מוצרי החלב של 'תנובה' בעדיפות ראשונה.

אחריה, 'שטראוס' ו'טרה' עם נתון זהה של 32 אחוז, ו-17 אחוז הטוענים כי אין להם העדפה מיוחדת.

ומה באשר לשוק המשקאות המוגזים המפארים כל שולחן שבת? 'קוקה קולה' מובילה - ובגדול - עם 38 אחוז. 'ארסי' (16 אחוז) עוקפת את 'פפסי' (13 אחוז). בהמשך, לפי סדר יורד, 'קריסטל', 'שוופס', 'סופר דרינק' ו'סיידר הגליל'.






תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}