כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

הוראה בש"ס: השרים יחרימו את כנס 'המבשר'

מכה למאיר פרוש לקראת 'כנס המובילים': השרים אלי ישי ואריאל אטיאס יעדרו מהכנס שמארגן 'המבשר' • הסיבה: שיתוף הפעולה של העיתון עם 'יתד' בהתקפה על הגר"ע יוסף

מאיר פרוש
מאיר פרוש

מכה ל'המבשר' לקראת 'כנס המובילים' שמארגן העיתון מחר (א) במלון 'ליאונרדו סיטי טאואר' ברמת גן: הוראה חד-משמעית שקיבלו הערב שרי ש"ס קבעה כי על השרים, שהוזמנו אל האירוע, להחרים את הכנס, זאת לאחר שהעיתון דיווח ביום שישי על רשימת המשתתפים, וביניהם "שר הפנים הרב אליהו ישי", ו"שר הבינוי והשיכון הרב אריאל אטיאס".

מי שהתקשר הערב לשני שרי ש"ס היה יו"ר סיעת ש"ס, ח"כ אברהם מיכאלי, שהעביר להם את ההוראה שלא להשתתף באירוע.

למרות שלא התקבלה תגובתם של שני האישים, הרי שלא סביר שהם ימרו את ההוראה.

הכעס בש"ס על מאיר פרוש יצא לאחר שעיתונו שיתף פעולה עם 'יתד נאמן', שתקף את הגר"ע בפרשת הגיור הצבאי. "אם הם יוצאים נגד מרן, שלא יצפו להשתתפות של מישהו מאיתנו באירוע חגיגי שלהם", אומרים הערב גורמים בתנועה.

"אם לא תופיע התנצלות, כזו או אחרת, בעיתון 'המבשר' של יום המחר", אומרים אותם גורמים, עלול האירוע, שהיה אמור להיות חגיגי ומאחד, להפוך לסמן הראשון של הפילוג בין שתי התנועות: יהדות התורה וש"ס, שמבחינתה נחצה קו אדום במאמרי המערכת של הימים האחרונים, והיא בהחלט אינה מתכוונת לעבור על כך בשתיקה.

בעקבות פירסום הידיעה - בלעדית באתר 'בחדרי חרדים' - פתחו קברניטי 'המבשר' במו"מ קדחתני מול בכירי ש"ס, במסגרתו מציעים אנשי העיתון, כי יפרסמו מחר (א) את מכתבם של הגר"ע יוסף והגר"ש עמאר, כדי לאזן מול מכתב הרבנים האשכנזים שפורסם בעיתון.

לפי שעה לא הושגה פשרה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}