כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

התרגשות בבלגיה: הבנש"ק הגיע לביקור • תמונות

ישיבת בעלזא בבלגיה עורכת חנוכת הבית - ובן האדמו"ר הגיע למעמד • בסוף השבוע ייבקר במרכזי החסידות בעיר • 'בחדרי חרדים' עם תמונות וסיקור

התרגשות בבלגיה: הבנש"ק הגיע לביקור • תמונות

לקראת דינר ההוקרה ומעמד חנוכת הבית לבניין הישיבה של חסידות בעלזא בבלגיה, הגיע אמש (ד') הרה"צ ר' אהרון מרדכי רוקח בן האדמו"ר מבעלזא לביקור חיזוק ומיוחד באנטוורפען בבלגיה שם שהה יחד עם מאות מחסידי בעלזא.

בשעת ערב הגיע בן האדמו"ר לרחבת ביהמ"ד המרכזי של חסידות בעזלא בעיר שם קיבלו את פניו ילדי הת"ת, בחורי הישיבה ומאות האברכים בשירת "ברוך הבא בשם השם". לאחר מכן, התקיים בבית המדרש מעמד קבלת הפנים יחד עם כל דייני ורבני העיר.

מאוחר יותר, הגיע הרה"צ לחתונת בת האדמו"ר מז'מיגרד באולמי בית רחל בעיר. משם המשיך למעמד קביעת מזוזות ושתיית "לחיים" במשרדים החדשים של "עלים לתרופה" העלון הנפוץ המחולק בבתי הכנסת בשבתות.

היום (ה') הגיע הגרא"מ להתפלל תפילת שחרית בהיכל הישיבה לצעירים יחד עם תלמידי הישיבה ולאחר מכן ערך מסיבת לחיים עם תלמידי הישיבה. לאחר מכן ביקר אצל תלמידי הת"ת בעיר.

תפילות השבת יערכו בבית הכנסת הגדול של קהילת מחזיקי הדת "האוסן שוהל". את הבאטע והסעודה השלישית יערוך הרה"צ בבית המדרש המרכזי של חסידות בעלזא בעיר.





































תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 38 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}