כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

הפיצוי של 'בזק': שבוע חינם לסלולר • רוצו לחייג

את ההטבה יוכלו לממש כל לקוחות החברה בשבוע הקרוב • ויש אותיות קטנות: מוגבל ל-1000 דקות • למרות ההתנצלות: תביעה ייצוגית הוגשה נגד החברה

דברו חופשי מהבית. צילום אילוסטרציה
דברו חופשי מהבית. צילום אילוסטרציה

שבועות אחדים לאחר שהתקלה של 'סלקום' השביתה את המדינה, היו אלה קווי 'בזק' שנתקלו השבוע בשיבושים מרגיזים וגרמו לקריסת מערכות.

כמו בפרשת 'סלקום', גם הפעם הוגשה תביעה ייצוגית על הכשל המערכתי בחברה.

בתביעה העומדת על סך 104 מיליון שקל, והוגשה על ידי עורכי הדין אבישי מלכא ומעוז ציונוב, שבבעלות משרדם עשרה קווי טלפון של החברה נטען כי 'בזק' מצהירה לשווא על יכולותיה ואיכות הקו שהיא מספקת.

בנוסף טוענים התובעים כי היה על בזק להפנות את הלקוחות באופן זמני למפעיל אחר, ולפחות להתייחס למייל אותו שלחו למערכת התמיכה הטכנית.

ב'בזק' החליטו להעניק פיצוי נכבד לצרכן.

ההטבה מעניקה 'בזק' שבוע של שיחות חינם לסלולר מהקו הביתי של החברה, בין ה-30 לינואר ל-5 בפברואר, אולם זו מוגבלת לאלף דקות שיחה.

'בזק' משגרת את התנצלותה על עוגמת הנפש שנגרמה לכמיליון לקוחות החברה שהיו מנועים מלקבל ולהוציא שיחות, ומתחייבת לשפר את השירות כדי להימנע מתקלות כאלו להבא.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}