כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

הפורץ 'עשה' מודיעין, והכסף לתשלום האירוסין - נגנב

הערב תחגוג משפחת נורדמן מרמות את שמחת אירוסי בתם • יממה קודם לכן, הם חוו עוגמת נפש רבה • חתן המשפחה, העיתונאי חיים שפירא, מזהיר את הפורצים • ויש חצי נחמה

הפורץ 'עשה' מודיעין, והכסף לתשלום האירוסין - נגנב



דירת משפחת נורדמן, משפחה מוכרת בשכונת רמות ד' בירושלים, נפרצה אמש (ג') בשעות הבוקר בתום מעקב ארוך ומדוקדק שערכו הגנבים אחר בני המשפחה.

אחד מבני המשפחה מספר בכאב לב ל'בחדרי חרדים': "הגנבים רוקנו את הארונות, ובדקו בכל חור אפשרי בבית. הם חיפשו כסף וביצעו פוגרום ענק. אפילו את הכיסויים של התריסים שברו במחשבה אולי יש שם כסף. מלבד הנזק הכספי, הייתה לנו עוגמת נפש לחזור לבית הפוך כולו מהמסד עד הטפחות".

מתברר, כי הגנבים עקבו אחר בעלת הבית, ומיד כשיצאה מדירתה והטמינה את המפתח בעציץ הסמוך לדלת, שלפו אותו, נכנסו לדירה, שם שהו במשך כמה שעות ועשו ככל העולה על רוחם.

הגניבה פרצה יום לפני אירוסי בת המשפחה - ועוגמת הנפש כפולה ומכופלת.

אולם לא רק אחר בעלי הדירה עקבו הפורצים המתוחכמים. שכנים לבניין מעידים, כי עקבו גם אחריהם. במהלך שעות הבוקר, התקשרו לבתי השכנים כדי לוודא אם הם נמצאים בבית - וברגע שענו לטלפון, נותקה השיחה מעברו השני של הקו. כעת הם מבינים מה מקור הטלפונים.

השלל עמו יצאו הגנבים, היה רב: אלפי שקלים במזומן שהיו מיועדים לשלם את שמחת האירוסין שתתקיים הערב אי"ה, צ'קים חתומים בסך עשרות אלפי שקלים השייכים לחתן המשפחה, חיים שפירא - וכן תכשיטים יקרי ערך של בעלת הבית ובנותיה.

ל'בחדרי חרדים', אומר שפירא: "הגשתי תלונה במשטרה. כל הצ'קים בוטלו". הוא גם מזהיר את הפורצים: "לאף אחד לא כדאי לגעת בצ'קים"...

שמחת האירוסין תיחגג הערב, ולמרבה המזל, המשפחה יכולה למצוא נחמה קטנה: את תכשיטי האירוסין, הכלה טרם קיבלה מחתנה.

חושדים בנערי-שוליים

אבי המשפחה הוא הרב מנחם שמואל נורדמן, המשמש כמפקח בתלמוד-תורה 'המסורה' ומגיד שיעור דף היומי בבית-הכנסת המרכזי.

מכת הגניבות ברמות, על שכונותיה השונות, אינו יודע גבולות, לאחר שנוער שוליים משתולל במעשי קונדס ומטיל את חיתתו על תושבי השכונה.

לפני כמה שבועות פרצו נערי-שולים למחסן באותו בניין וגנבו עשרות ק"ג של בשר שנקנה במכירה מוזלת.

תושב שכונת רמות א' מספר ל'בחדרי חרדים': "המשטרה מפטרלת בלילות בשכונה, אבל לא במינון מספיק. נכון שמספר הפריצות בשכונה ירד מאז הפיטרולים, אך זה לא מספיק".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}