כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

טרגדיה כפולה: אח ואחות נפטרו ביממה אחת

משפחת גרוסמן לקתה בכפליים: ביום ו' נפטרה האחות - גב' שטאובר מברזיל, ובמוצ"ש, נפטר האח - הרב גרוסמן מבני ברק • אלא שמסע ההלוויה של האחות טרם יצא לדרכו

הלווית הרב גרוסמן בבני ברק. צילום: עוזי ברק
הלווית הרב גרוסמן בבני ברק. צילום: עוזי ברק

הטרגדיה הכפולה של משפחת גרוסמן, לאחר פטירת שני בני המשפחה בהפרש של יום אחד, מהול בצער לא פחות על עיכוב הקבורה במשך למעלה מארבעה ימים של אחת מבני המשפחה.

ביום שישי האחרון הלכה לעולמה בת המשפחה הגב' שטאובר, שהתגוררה במהלך שנות חייה בברזיל. הבשורה המרה על פטירתה הכתה בהלם קשה את בני המשפחה.

במוצ"ש קיבלו המשפחה את הבשורה המרה על פטירתו הפתאומי של בן נוסף. הגאון ר' יצחק גרוסמן ששימש כרבה של מרכז בני- ברק מטעם המפד"ל וכראש מחלקת הכשרות במועצה הדתית בעיר.

הלוייתו התקיימה בשעות הבוקר של יום ראשון והוא נטמן בבית החיים סגולה בפתח תקווה.

אלא שקבורתה של אחותו שהלכה לעולמה יום קודם טרם התקיימה. וצוואתה של הגב' שטאובר ז"ל להיקבר בארץ ישראל לא קוימה עד לשעות אלו.

הסיבה העיקרית היא עיצומי השביתה של עובדי משרד החוץ מאז תחילת השבוע ועד לשעות הבוקר (ג'). בכך עברו להם 4 ימים מאז נפטרה וארון הקבורה נמצא עדיין בברזיל.

המשפחה האבלה שאיבדה שני אחים ביום אחד, מתקשה להתמודד עם הבירוקרטיה הישראלית, אך למרות פעילות נמרצת של עסקנים, לא הובא עדיין הארון מברזיל.

מחר (ד') לקראת השעה 3 בצהריים ינחת המטוס המגיע מברזיל בישראל, ומסע ההלוויה ייצא ככל הנראה בשעות הערב המקדמות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}