המספרים של חברת 'מגדל' נחשפים
בכנס השנתי של סוכני מגדל נחשפו לראשונה הנתונים: מעל ל-1.7 מיליון מבוטחים, פרמיה של כ-13 מיליארד ש"ח ומערך ההשקעות של יותר מ-100 מיליארד ש"ח
- כתב בחדרי חרדים
- כ' שבט התשע"א
- 1 תגובות
למגדל - חברת הביטוח הגדולה בישראל, יש יותר ממיליון ושבע מאות אלף מבוטחים, 1,600 סוכני ביטוח, 4,000 עובדים. הפרמיה השנתית שגובה החברה מגיעה לכדי 13 מיליארד ש"ח ומערך ההשקעות של מגדל מנהל יותר מ- 100 מיליארד ש"ח. הנתונים המרשימים הללו נחשפו בכנס השנתי של סוכני מגדל שערכה החברה בהשתתפות למעלה מ - 1000 סוכני ביטוח של מגדל.
מנכ"ל מגדל, יונל כהן, הבטיח לסוכני הביטוח כי החברה בוחנת מתכונות אפשריות שונות לשינוי מבנה התגמול של הסוכנים באופן שיתאים לרגולציה החדשה בענף. כהן הזהיר את הסוכנים כי למרות שסיכומים ראשוניים של תוצאות הפעילות ב-2010 - של המשק הישראלי בכלל ושל מגדל בפרט, היו מצוינות, הרי שהמשבר הכלכלי הגלובאלי טרם הסתיים וכי בהחלט עוד עלולים להיות לו השלכות רוחב גם על המשק הישראלי. מגדל תמשיך ותתמוך בסוכני הביטוח בעובדים עימה כדי להקל עליהם להתחרות בסוכני החברות האחרות הבהיר כהן אך הדגיש – הכל רק במסגרת החוק והתקנות, תוך הקפדה מלאה על ממשל תאגידי תקין. מנכ"ל מגדל שב והציב בפני הסוכנים את אתגר פיתוחו עסקי הביטוח הכללי של הקבוצה – עם דגש מיוחד על הרחבת הפעילות בתחום ביטוחי הבריאות.
המשנה למנכ"ל מגדל וראש חטיבת הלקוחות וערוצי ההפצה בקבוצה, אריק יוגב, ציין בכינוס כי מגדל מקימה יחידה חדשנית שתסייע בפיתוח ותמיכה במשאב האנושי המועסק ע"י סוכני הביטוח. "במהלך השנה החולפת מגדל שידרגה כבר עשרות משרדים של סוכני ביטוח וציידה אותם במיטב הטכנולוגיה לשיפור השירות ללקוח ולשדרוג עבודת הסוכנים ואנחנו ממשיכים בכך גם בשנת 2011" הדגיש יוגב.
משה תמיר, המשנה למנכ"ל מגדל, ראש תחום שיווק ופיתוח עסקי בקבוצה, קרא לסוכני הביטוח להרחיב ולהעמיק את מגוון מוצרי הביטוח והפיננסים שהם מציעים ללקוחותיהם הקיימים וגילה כי מחקר השוואתי שבחן את הסוגיה העלה כי בעוד סוכן הביטוח באירופה משווק ללקוחו 6 מוצרי ביטוח שונים, מסתפק עמיתו הישראלי בשיווק 2 מוצרי ביטוח בלבד בממוצע ללקוח. "העמקת המכירה ללקוח קיים קלה וכדאית יותר מאשר העלות הנדרשת לגיוס כל לקוח חדש" ציין תמיר והכריז על השקתה של אקדמיה לשיווק דיגיטאלי שתסייע לסוכני הביטוח של קבוצת מגדל למצות את הכלים הדיגיטאליים שפיתחה מגדל לתועלתם ולתועלת לקוחותיהם.
מנכ"ל מגדל, יונל כהן, הבטיח לסוכני הביטוח כי החברה בוחנת מתכונות אפשריות שונות לשינוי מבנה התגמול של הסוכנים באופן שיתאים לרגולציה החדשה בענף. כהן הזהיר את הסוכנים כי למרות שסיכומים ראשוניים של תוצאות הפעילות ב-2010 - של המשק הישראלי בכלל ושל מגדל בפרט, היו מצוינות, הרי שהמשבר הכלכלי הגלובאלי טרם הסתיים וכי בהחלט עוד עלולים להיות לו השלכות רוחב גם על המשק הישראלי. מגדל תמשיך ותתמוך בסוכני הביטוח בעובדים עימה כדי להקל עליהם להתחרות בסוכני החברות האחרות הבהיר כהן אך הדגיש – הכל רק במסגרת החוק והתקנות, תוך הקפדה מלאה על ממשל תאגידי תקין. מנכ"ל מגדל שב והציב בפני הסוכנים את אתגר פיתוחו עסקי הביטוח הכללי של הקבוצה – עם דגש מיוחד על הרחבת הפעילות בתחום ביטוחי הבריאות.
המשנה למנכ"ל מגדל וראש חטיבת הלקוחות וערוצי ההפצה בקבוצה, אריק יוגב, ציין בכינוס כי מגדל מקימה יחידה חדשנית שתסייע בפיתוח ותמיכה במשאב האנושי המועסק ע"י סוכני הביטוח. "במהלך השנה החולפת מגדל שידרגה כבר עשרות משרדים של סוכני ביטוח וציידה אותם במיטב הטכנולוגיה לשיפור השירות ללקוח ולשדרוג עבודת הסוכנים ואנחנו ממשיכים בכך גם בשנת 2011" הדגיש יוגב.
משה תמיר, המשנה למנכ"ל מגדל, ראש תחום שיווק ופיתוח עסקי בקבוצה, קרא לסוכני הביטוח להרחיב ולהעמיק את מגוון מוצרי הביטוח והפיננסים שהם מציעים ללקוחותיהם הקיימים וגילה כי מחקר השוואתי שבחן את הסוגיה העלה כי בעוד סוכן הביטוח באירופה משווק ללקוחו 6 מוצרי ביטוח שונים, מסתפק עמיתו הישראלי בשיווק 2 מוצרי ביטוח בלבד בממוצע ללקוח. "העמקת המכירה ללקוח קיים קלה וכדאית יותר מאשר העלות הנדרשת לגיוס כל לקוח חדש" ציין תמיר והכריז על השקתה של אקדמיה לשיווק דיגיטאלי שתסייע לסוכני הביטוח של קבוצת מגדל למצות את הכלים הדיגיטאליים שפיתחה מגדל לתועלתם ולתועלת לקוחותיהם.
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות