כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

דורשים מכות • ההרצאה שהפכה למפגן אלים

נערים שהגיעו להרצאה אשמסר הרב אמנון יצחק בעמנואל, הפכו את ההרצאה למפגן אלים • הנערים, שהשמיעו מוזיקה של הזמר ציון גולן, הוכו, והמשטרה עצרה 5 חשודים

דורשים מכות • ההרצאה שהפכה למפגן אלים

ההרצאה השגרתית של הרב אמנון יצחק שהתקיימה אמש (ב') באולם בית הספר 'בית יעקב' בעמנואל הפכה תוך דקות לתקרית אלימה שכללה גז מדמיע, מכות, פצועים ועצורים.

סביב השעה 21:00 הגיע הרב אמנון לעיר בכדי לשאת את דרשתו בפני הקהל, שהגיע מכל קצוות העיר. לקראת סיום ההרצאה, איפשר הרב זמן לשאלות הקהל, אלא שאז התחילה מהומה.

במהלך כל הדרשה, ישבה בסוף האולם קבוצת נערי שוליים, שהגיעו להתעמת עם הרב בנושא מלחמתו כנגד הזמרים החסידיים.

נחמן מוזן יצחקי, תושב העיר עמנואל, אשר השתתף בהרצאה, מספר בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "במהלך ההרצאה הם ישבו, שתו בירות ועישנו סיגריות. הצלם של הרב אמנון ניסה להתמקד בהם", הוא מספר, "זאת למרות שהנערים ביקשו ממנו שיוריד מהם את העדשה".

הבקשה השקטה הפכה מהר מאוד למהומה, לאחר שהנערים איימו על הצלם שיפסיק לצלם אותם באופן מיידי. הצלם הודיע להם כי זוהי זכותו המלאה, מכיוון שהרב שכר את האולם, והוא יכול לעשות בו ככל העולה על רוחו.

באותו שלב יצאו הנערים מהאולם, והחלו להתגודד בחוץ. "הם התחילו לעשות רעש בחוץ והשמיעו דרך הרכב, מוסיקה של ציון גולן", מספר נחמן. "אנשי הסאונד יצאו אליהם החוצה וביקשו מהם להשתיק את המוזיקה והיה אם לא....". אלא שהשקט המיוחל לא הגיע, ואנשי הסאונד "שלפו אלות, נבוטים וגז מדמיע והחלו להכות את הבחורים".

המשטרה שהוזעקה למקום עכבה לחקירה חמשה חשודים, בניהם גם את חתנו של הרב אמנון יצחק, ששהה במקום וניסה להפריד בין הכוחות. במד"א מאשרים את הפרטים ומוסרים כי אכן נפגעו מספר צעירים באורח קל בעקבות הגז שרוסס לכיוונם.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}