כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

כצ'לה שוב מותקף: "כדור בראש בשביל הכיף"

לפני חודשים תקפו אותו הסיקריקים, לפני מספר ימים - איש שמאל כתב לתקוע לו כדור בראש, בשביל הכיף • כצל'ה פנה אל ביבי, והמשטרה כבר מעורבת • מעשה בכדור

כצ'לה שוב מותקף: "כדור בראש בשביל הכיף"



"מי בא/ה לתקוע כדור לכצהל'ה-מנגלה כדור בראש בשביל הכיף?" – זהו המשפט המסעיר, שנחשף לראשונה ב-NEWS1 כבר לפני כשלושה שבועות.

המשפט נכתב בידי פעיל שמאל בשם רועי פליפסטל בעמוד הפייסבוק שלו, כשהכוונה היא כמובן לח"כ יעקב כץ מסיעת האיחוד הלאומי. מאז פרסום הדברים הוסר חשבון הפייסבוק המדובר ואין אפשרות להיכנס אליו.

המעניין הוא כי מאז החשיפה איש לא ביקש לחקור את הנושא, והוא הושתק לגמרי. בעקבות כך, מיהרו באתר החדשות לפנות למשרד המשפטים בשאלה: מדוע הזדרזו זרועות אכיפת החוק לחקור את ההסתה נגד המשנה לפרקליט המדינה, עו"ד שי ניצן, לפני מספר שבועות, אך במקביל הם מתעלמים מההסתה הבוטה יותר נגד ח"כ כץ.

הבוקר החליט מנהל תחום תפקידים מיוחדים בפרקליטות המדינה, עו"ד דן אלדד, לפנות למשטרה בבקשה לחקור מיהו המסית לאלימות.

פיליפסטל, בתגובה, מתקשה להבין על מה המהומה. הדברים נכתבו על "הקיר" שלו בפייסבוק, "הקיר שלי סגור רק לחברים, אז זה כמו שיחת סלון".

לגופו של עניין הציע פיליפסטטל לעשות לכץ את מה שהציע הוא עצמו לעשות לבדואים, ככתוב: 'עין תחת עין'. מבחינתו, הוא מאמין בעין תחת עין מילולי, כלומר אם מישהו באמת יירה בבדואי, אזי הוא לא יבכה אם כצ'לה מנגלה ייפגע.

נזכיר כי המסית נגד עו"ד ניצן נתפס בתוך יממה, ואף הוגש כנגדו כתב אישום...

הפער זועק לשמים

בשיחה עם ח"כ כץ אני מזכירה לו את התקפות הסיקריקים עליו לפני מספר חודשים ברחובות מאה שערים.

"אתה מושך אש" - אני מנסה לומר לו.

"אני ח"כ שלא מפחד לומר את האמת שלי" - הוא משיב.

אחר כך הוא מספר כי לפני מספר ימים שיגר אל ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מכתב, ובו כתב כי הפנייה אליו נעשית "בתוקף תפקידך כממונה על שירות הביטחון הכללי".

בין השאר, ביקש לדעת האם היתה או לא היתה מתוזמנת ומתוכננת ההתקפה הבוטה על מאות אלפי מתיישבי יו"ש בעקבות סרטון ההסתה המדובר?

בסעיף האחרון של מכתבו כתב לנתניהו, כי "לפני כשבוע ימים התפרסמה באתר פייסבוק קריאה לרצוח אותי ועל אף הודעתי על כך לקצין הכנסת, לא הייתה כל פניה אליי ממי מכוחות הבטחון ובודאי שלא הוצמדו אליי מאבטחים. לא ידוע לי גם על כל ניסיון של המשטרה לעצור את מי שקרא לרצוח ח"כ מכהן על אף שהאיש שקרא לרצוח אותי לא הסתיר את שמו. הפער בין שני המקרים זועק לשמים ואומר 'דרשיני!'", דברי כץ.

יתכן כי הפנייה למשטרה נעשתה בעקבות מכתב זה ובעקבות טיפולו של נתניהו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}