כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

פגע וברח בביתר • בת 6 נפגעה קשה

ילדה כבת 6 שצעדה לבית הספר בביתר עלית, נפגעה מרכב חולף - שמיהר להימלט מהזירה • הנהג הסגיר עצמו מאוחר יותר לידי השוטרים • מצבה של הילדה קשה

פגע וברח בביתר • בת 6 נפגעה קשה

יותר ויותר נהגים נמלטים מזירת תאונה, לאחר שפגעו בעוברי אורח תמימים.

הבוקר זה קרה ברחוב המגיד ממעזריטש בביתר עלית: ילדה כבת 6 שצעדה בסמוך למדרכה, נפגעה מרכב חולף ונפצעה באורח קשה. הנהג נמלט מהמקום.

כונני איחוד הצלה ביתר וצוותי מד"א העניקו לילדה סיוע רפואי ראשוני, והיא פונתה במצב בינוני עד קשה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

שלמה ברנדווין, מתנדב 'איחוד הצלה' ומד"א, מספר ל'בחדרי חרדים': "בסביבות השעה 9:20 קיבלתי קריאה על תאונת דרכים ברחוב המגיד ממעזריטש בביתר עילית. כשהגעתי למקום מצאתי ילדה כבת 6-7 כשהיא מחוסרת הכרה. במהלך ההכנות לביצוע החייאה החלה הילדה להגיב.

"הילדה פונתה עם אמבולנס מד"א - ביתר לכיוון ירושלים, וביצענו חבירה עם ניידת טיפול נמרץ שאליה הצטרפה מזכירתו של ראש העיר מאיר רובינשטיין. הילדה פונתה במצב בינוני עד קשה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים".

בבית החולים הורדמה הילדה לשם המשך הטיפול הרפואי.

עדי ראייה סיפרו כי הרכב פגע בילדה והעיף אותה לגובה של שלושה מטרים. רכב שבא ממול עלה על המדרכה, כדי לא לפגוע שנית בילדה. הרכב הפוגע המשיך בנסיעה על הכביש. לאחר זמן קצר הגיע אברך לשוטרים שהגיעו למקום, וסיפר להם כי הנהג ברח משום שלקה בהלם, ולאחר דקות ספורות הוא הסגיר עצמו לידי השוטרים.

הילדה, שהייתה ללא סימנים מזהים, פונתה לבית החולים כאלמונית. עיריית ביתר עשתה מאמצים ואיתרה את הורי הילדה - שמיהרו להגיע לבית החולים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}