כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

קונים יותר: רשתות השיווק צומחות

2010 היא השנה השניה ברציפות בה רשתות השיווק והמזון רושמות גידול נכבד בפדיון, וכובשות את השווקים בצעדי ענק • רשתות המזון צמחו באופן איטי יחסית

קונים יותר: רשתות השיווק צומחות

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מפרסמת את נתוני הקניות ברשתות השיווק במהלך 2010, כאשר סך הפדיון של הרשתות גדל בשנה זו ב-3.4%, זאת כהמשך למגמה שנרשמה ב-2009 אז חל גידול של 4.2%
.

באופן ספציפי רשתות המזון רשמו גידול נמוך יותר – 2% בלבד, זאת לאחר גידול של 3.9% ב2009.

ההבדלים בין סוגי הרשתות הם כדלהלן:

רשת שיווק מוגדרת כזו בהנחה ויש לה כמה חנויות בכמה מוקדים.

רשת מזון היא רשת שיווק המוכרת מוצרי מזון בלבד.

בחודשים אוקטובר-דצמבר חל גידול של 4.4% בפדיון של רשתות השיווק לעומת התקופה המקבילה אשתקד, גם כאן רשמו רשתות המזון גידול סולידי יותר של 1.7% בלבד.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}