קונים יותר: רשתות השיווק צומחות
2010 היא השנה השניה ברציפות בה רשתות השיווק והמזון רושמות גידול נכבד בפדיון, וכובשות את השווקים בצעדי ענק • רשתות המזון צמחו באופן איטי יחסית
- אבי גליק, בחדרי חרדים
- י"ח שבט התשע"א
- 2 תגובות
הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מפרסמת את נתוני הקניות ברשתות השיווק במהלך 2010, כאשר סך הפדיון של הרשתות גדל בשנה זו ב-3.4%, זאת כהמשך למגמה שנרשמה ב-2009 אז חל גידול של 4.2%
.
באופן ספציפי רשתות המזון רשמו גידול נמוך יותר – 2% בלבד, זאת לאחר גידול של 3.9% ב2009.
ההבדלים בין סוגי הרשתות הם כדלהלן:
רשת שיווק מוגדרת כזו בהנחה ויש לה כמה חנויות בכמה מוקדים.
רשת מזון היא רשת שיווק המוכרת מוצרי מזון בלבד.
בחודשים אוקטובר-דצמבר חל גידול של 4.4% בפדיון של רשתות השיווק לעומת התקופה המקבילה אשתקד, גם כאן רשמו רשתות המזון גידול סולידי יותר של 1.7% בלבד.
.
באופן ספציפי רשתות המזון רשמו גידול נמוך יותר – 2% בלבד, זאת לאחר גידול של 3.9% ב2009.
ההבדלים בין סוגי הרשתות הם כדלהלן:
רשת שיווק מוגדרת כזו בהנחה ויש לה כמה חנויות בכמה מוקדים.
רשת מזון היא רשת שיווק המוכרת מוצרי מזון בלבד.
בחודשים אוקטובר-דצמבר חל גידול של 4.4% בפדיון של רשתות השיווק לעומת התקופה המקבילה אשתקד, גם כאן רשמו רשתות המזון גידול סולידי יותר של 1.7% בלבד.
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות