כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

הנה באה הרכבת: השיבושים יסתיימו במוצ"ש

בשורה משמחת לנוסעי הרכבת: כמעט חודש אחרי שהחלו השיבושים בתנועת הרכבות, במוצאי שבת יוחזר שירות הרכבות לפעילות מלאה בכל הקווים

הרכבת הבוערת
הרכבת הבוערת

בשורה משמחת לנוסעי הרכבת: כמעט חודש אחרי שהחלו השיבושים בתנועת הרכבות, במוצאי שבת יוחזר שירות הרכבות בארץ לפעילות מלאה בכל הקווים בארץ. כך הודיעה אתמול רכבת ישראל.

השיבושים החלו עם השבתת קרונועי הרכבת מהסידרה שהיתה מעורבת בשריפה ליד רשפון ב28 לצורך בדיקות מקיפות. ברכבת הסבירו כי החזרת הפעילות לסדרה התאפשרה לאחר הצגת דו"ח הביניים של המומחים החיצוניים שממנו עולה כי אין מדובר בתקלה מערכתית. בנוסף הסתיימו עבודות שדרוג המסילות בקווי הרכבות בדרום וגם הם ישובו לפעילות מלאה החל ממחר.

על פי ממצאי הדו"ח הדליקה פרצה בשל תקלה מבנית בקרונוע ספציפי. "הממצאים מצביעים על כשל מבני באחת מקורות הקרונוע שעברה תיקון אצל היצרן בדנמרק ב-2001", נמסר "לאור ממצא זה פנתה ועדת הבדיקה ליצרן על מנת לקבל פרטים נוספים באשר לאופי התיקון. מאז אירוע הדליקה עברו הקרונועים בדיקות מקיפות לפי הנחיות מומחים חיצוניים".

בתקופה הקרובה תשלים רכבת ישראל את בדיקת שאר הקרונועים, במקביל להמשך הבדיקה, על מנת להגיש את הדוח המלא לכל הגורמים הרלוונטיים בשבועות הקרובים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}