כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

צעד מפתיע בלייקווד • ראש הישיבה: צאו להלווית השוטר הגוי

ראשי ישיבת לייקווד קראו לבחורי הישיבה ולאברכים להשתתף בלוויה של השוטר הגוי שנרצח בשבת • "הנכון הוא השתתפות הציבור בצורה מכובדת לכבודה ושלומה של מלכות"

ראשי ישיבת לייקווד. צילום: ארכיון
ראשי ישיבת לייקווד. צילום: ארכיון

תקדים בלייקווד החרדית: ראשי ישיבת לייקווד קראו לבחורי הישיבה ולאברכים להשתתף בלוויה של השוטר הגוי שנרצח בשבת האחרונה.

שבת אימה בלייקווד • שוטר נורה, התושבים הסתגרו

בקריאה שפרסם ראש ישיבת 'בית מדרש גבוה' בלייקווד, הגאון רבי מלכיאל קוטלר, נאמר כי "לנוכח המאורע המזעזע שפקד את עירנו מן הראוי והנכון הוא השתתפות הציבור בצורה מכובדת לכבודה ושלומה של מלכות.

"נייעד מקום מיוחד בו יעמדו בני עירנו כפי שנקבע מראש על ידי עסקנים נאמנים ומסורים. נא להופיע בדרכי כבוד כיאות. על החתום ראש הישיבה".

כפי שפרסמנו כאן בלעדית, ביום שישי בערב, נורה למוות בלייקווד שוטר בעת שעצר צעיר לבדיקת רישיונות. הצעיר יצא אל השוטר שישב ברכב, הציג את רישיונותיו ואז ירה בשוטר מטווח אפס שלוש יריות.

הרצח מצטרף לשורת מקרי רצח ושוד שארעו בעיירה כמעט מדי יום בתקופה אחרונה.

חוקרי האף בי אי שהשתתפו בלכידת הצעיר בן ה-19 שרצח את השוטר טענו, כי בלייקווד פועלים באין מפרע כנופיות פשע שהולכות וגדלות.

ראשי ישיבת לייקווד הגר"מ קוטלר והמשגיח הגר"מ סולומון הגיעו ביום שני למשרדו של מפקד המשטרה והביעו "השתתפות בצער" על הרצח הנתעב של השוטר, ואת תנחומיו של הציבור החרדי בלייקווד.

הלוויתו של השוטר תתקיים היום בשעה 10 בבוקר (שעון ניו יורק). המקום המיועד לציבור החרדי הוא Monmouth Avenue, בין הרחובות 7-12. ההלוויה תעבור לאורך שדרת Monmouth Avenue,

העסקנים קראו לציבור להתנהג בכבוד מבלי להיגרר לפרובוקציות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}