כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

האופוזיציה שלפה מטהרי אוויר ורססה במליאה

מליאת הכנסת קיימה דיון בהודעת הממשלה על השינויים בהרכב השרים, בעקבות פרישת ברק וסיעתו מ'העבודה'. חברי האופוזיציה זעקו וריססו במהלך הדיון ממטהרי אוויר, נגד מה שכינו "התרגיל המסריח"

האופוזיציה מרססת, צילום: פלאש 90
האופוזיציה מרססת, צילום: פלאש 90

מליאת הכנסת אישרה הערב (ד) את השינויים בהרכב הממשלה, בעקבות פרישתם של אהוד ברק ואנשי סיעתו 'העצמאות' ממפלגת העבודה.

הח"כים שנותרו בעבודה כמו גם ח"כים מסיעות באופוזיציה תקפו בחריפות את אהוד ברק על המהלך. אבל כל הצעקות והגימיקים לא עזרו: בתום הדיון אושרו השינויים בממשלה ברוב של 53 תומכים מול 40 מתנגדים.

הדרמה החלה במיוחד כאשר יו"ר הכנסת רובי ריבלין הזמין את ח"כ אורית נוקד להישבע אמונים כשרת החקלאות, קמו חברי כנסת מקדימה ושלפו מטהרי אוויר וריססו את חלל המליאה. בעקבות כך, ריבלין הורה למשמר הכנסת להוציאם מהמליאה וצעק לעברם: "תתביישו לכם. אתם חרפה ובושה לדמוקרטיה הישראלית". לאחר שיצאו, אמר ח"כ איתן כבל: "לפחות שהיו מרססים ריח נעים".

בליכוד אמרו בתגובה: "בשלושת השנים הקרובות קדימה יישארו עם הגימיקים והליכוד יישאר בשלטון. שום ספריי לא יפיג את הריח הרע מתוך הסירחון של תיקי קדימה שנמצאים עמוק במשטרה. הליכוד יישאר עם תיקים בממשלה וקדימה עם תיקים במשטרה".

מוקדם יותר היום אישרה הממשלה את סבב המינויים החדשים. תיק הרווחה יעבור למשמורת של שלושה חודשים לידי שר התקשורת משה כחלון.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}