כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

מאבק הרשתות מסלים: יריות, מכות ו'בילוש' • תיעוד

סגן מנהל של סניף 'רמי לוי' הגיע לסיור ב'אושר עד' הבני-ברקי, בכדי לבדוק מחירים • תוך דקות נורו יריות באוויר - ושני פצועים פונו לבית חולים • איך זה קרה? • וידאו ותמונות

מאבק הרשתות מסלים: יריות, מכות ו'בילוש' • תיעוד
עוזי ברק

המתיחות הגדולה בין רשתות המזון של הציבור החרדי, 'אושר עד' ו'רמי לוי', שברו שיאים חדשים, והגיעו עד לכדי מריבות אלימות בשטח של אחת הרשתות.

בשעות הצהריים (ב') פרץ עימות קשה בין עובדי סניף של רמי לוי לבין עובדי 'אושר עד', הממוקם בפאתי העיר בני-ברק.






"איך הכל התחיל?", אתם שואלים את עצמכם.

אז ככה:

סגן מנהל של סניף 'רמי לוי' הגיע ל'ביקור', אשר סיבותיו לא ברורות עד כה, בסניף 'אושר עד'.

הסגן הסתובב בין מדפי החנות כאחד הלקוחות, אלא שלאחר מספר דקות זיהה אותו אחד מעובדי הסניף, וצעק עליו כי הוא בא 'לבלוש' אחר המבצעים ברשת. הצעקות הובילו למהומה, שהגיעה גם לתגרת ידיים.

"הייתי במשרדים של הסניף", מספר עד ראייה ל'בחדרי חרדים'. "שמעתי את הקב"ט של הסניף אומר בפלאפון: 'יש לי אירוע של הפרת סדר אני מבקש לשלוח לכאן ניידת במהירות. זאת לא הפעם הראשונה'".

רבים מהעובדים של אושר עד התקהלו סביב סגן המנהל שהיה במקום. "ראיתי על המסכים שהם מתחילים להכות אותו בחוזקה רבה. פשוט הרגו אותו במכות".

כחלק מהתגוננות נגד העובדים, הזמין סגן המנהל את עובדיו מהסניף הסמוך. לא עברה רבע שעה ולעיני ציבור גדול פתחו העובדים של 'רמי לוי' מול העובדים של 'אושר עד' במסכת מכות נמרצות ביניהם.

אחד המאבטחים, שהבחין כי המהומה יוצאת מכלל שליטה, סגר את דלתות החנות. עד הראייה מספר כי "הם ניסו לברוח החוצה ופרצו את הדלתות".

התגרה בין הקבוצות עברה החוצה, אל הרחוב.

אחד המאבטחים שהחליט להשתלט בעצמו על המהומה פתח ביריות לאוויר. "היו צרחות וצעקות. אנשים עזבו את העגלות וברחו החוצה".

כתוצאה מהתגרה נפצעו שני בני אדם באורח קל. הם טופלו במקום.

בשלב זה ברחו עובדי 'רמי לוי' לכיוון הסניף בו הם עובדים. צמרת המשטרה מהמרכז הגיעה למקום, יחד עם צוות זיהוי פלילי. הם צילמו את המקום, תוך גביית עדויות מאנשים שהיו בסניף. לאחר מכן נסעה ניידת משטרה לכיוון סניף 'רמי לוי' ועצרה את סגן מנהל הסניף.






































תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}