כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

הבד"ץ באולטימטום: "תתנצל או תפוטר" • המסמך

'סאגת שוימר' נמשכת: במכתב ששיגרו חברי הבד"ץ, במסגרת הפקחת לקחים מפרשיית 'הידורים', הם קוראים לרב שוימר להתנצל או ללכת • ומה יעשה הרב שוימר?

הרב דוד שוימר במשחטה,צילום: וידאו נייעס
הרב דוד שוימר במשחטה,צילום: וידאו נייעס

הסערה המתחוללת סביב כשרות 'העדה החרדית', מאז פרסום מכתבו של הרב דוד שוימר, מרבני הכשרות, ממשיכה. יש שיאמרו, ממשיכה ביתר שאת.

האדמו"ר מתוא"י: "להפסיק לאכול 'העדה' • המסמכים

במכתב שמתפרסם הבוקר (ב') בשם חברי הבד"צ ובראשם הגאב"ד הגרי"ט וייס נכתב: "כל הטענות כלפי משחטות 'הידורים' ו'גלאט עוף' אינם נכונות וטענות שהעלה הרב דוד שוימר הוכחשו בפניו".

בהמשך המכתב מפרטים חברי הבד"ץ, את הפעולות אותם בכוונתם לבצע במסגרת הפקת לקחים מהפרשה: "אפשר להוסיף אבל ודאי ופשוט שאין בהם כדי לחשוש להידור וכשרות השחיטה, ויוסיפו לעמוד על המשמר להוסיף עוד ועוד כמו שידוע לרבים שבח ותהילה על השחיטה והפיקוח".

בנוסף החליט הבד"צ ששני רבני המשחטות הרב דוד שוימר והרב בן ציון בעייר הפועלים מטעם הבד"צ יתחלפו בינהם כל חודש אחד יהיה ממונה על משחטה אחרת. "אם הרב דוד שוימר אינו רוצה לקבל את ההסדר הנ"ל בסעיף ג' עליו להתנצל בפני הבד"צ על הדברים שפורסמו בשמו", כותב הבד"ץ בהחלטתו ומוסיף: "כל זמן שהרב שוימר אינו מקבל את החלטת הבד"צ הוא לא יוכל לשמש כרב המשחטה של 'גלאט עוף' מטעם הבד"צ".

גורמים המקורבים לרב שוימר סיפרו הבוקר ל'בחדרי חרדים', כי הרב שוימר אינו מתכונן להתנצל על העוולות שחשף, ולהיפך. את המאבק נגד הדיקטטורה, כפי שהוא מכנה זאת, הוא ימשיך לנהל מבחוץ, עד לתיקון כל העוולות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}