כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

המתחזה של ללום רוצה לאשפז את האשכנזים

על ה'קיר' של יואב ללום ב'פייסבוק' נכתב כי הוא מקדם הצעת חוק לאשפוז בכפייה של האשכנזים המפלים • אלא שללום המקורי טוען בתוקף כי מדובר במתחזה

המתחזה של ללום רוצה לאשפז את האשכנזים

"בקרוב מאד. מלחמה כוללת נגד הגזענות הבלתי נסבלת של האשכנזים", כך נכתב בסוף השבוע שעבר על עמוד הפייסבוק של מי שמכונה 'יואב ללום'.

בהמשך נכתב: "אנחנו עובדים כעת על הצעת חוק ייחודית וחדשה במינה בה אפליית האשכנזים את הספרדים תיחשב לחולי נפש תוך צורך באשפוז אף כפוי, ולא חס ושלום לחשדם באפליה או בגזענות. חברים אשמח לשמוע ולהחכים".

הדברים שנכתבו לא עוררו תמיהה רבה על האיש שניסה להרים את הכפפה ולהילחם באפליית המוסדות האשכנזיים ועל הדרך גרם לכניסתם של עשרות הורים מעמנואל לכלא למשך ימים ארוכים ובלתי נסבלים.

למרות זאת, משהו בדברים שנכתבו עוררו במקצת תמיהה: האם זאת הדרך לכתוב ולפרסם את הדברים?

בשיחה שערך כתב 'בחדרי חרדים' עם ללום עולה כי מדובר בחשבון מתחזה אותו פתח אדם אלמוני, זאת לאחר שהעתיק את תמונותיו מחשבונו האמיתי של ללום.

בתגובה לדברים שנכתבו הוא אומר: "מדובר ברמה נמוכה מאד. כתיבה ילדותית ומפגרת. אני לא אכתוב דברים בפורום שכזה ובצורה שכזאת".

ללום בדבריו לא שולל את האופציה כי מדובר במישהו אשכנזי אשר מנסה ללבות את אש הלהבה ללא כל סיבה אמיתית: "יכול להיות מאד שמישהו בצד השני מנסה ליצור אש ללא סיבה. אני לא חושב שזה שווה התייחסות אמיתית".

ללום גם מסביר איפה נכתבים הדברים האמיתיים שצריכים להיכתב: "הטענות האמיתיות ייכתבו מעל הדפים שיוגשו בתקופה הקרובה לבית המשפט".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}