כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

מצלמות האבטחה תיעדו: ערבים נוגחים בחרדי • וידאו

י', בחור חב"די מצפת, שהה במרכז מסחרי בכרמיאל והציע לעוברים ושבים להניח תפילין • ואז הגיעו שני צעירים ערבים - ונגחו בפניו • האירוע תועד במצלמות האבטחה

התקיפה שתועדה במצלמות האבטחה
התקיפה שתועדה במצלמות האבטחה

י', בחור חב"די מצפת, שהה במרכז המסחרי "פאואר סנטר" בכרמיאל, לפני כשבועיים. הוא היה במהלך פעילות 'מבצעים' תוך שהוא מציע לעוברים ושבים להניח תפילין. זה, כנראה, היה מה שעורר שני צעירים לתקוף אותו.

הבחור, כפי שניתן לראות בסרט מצלמות האבטחה שתיעדו את האירוע, הלך לצעוד במרכז עם חבר. לידו עצר רכב ובו שני צעירים, על פי החשד ממוצא ערבי.

"הלכתי במתחם קניות, ופתאום שני ערבים קפצו מרכב", סיפר היום הבחור לחדשות 2. "אחד מהם נתן לי מכה רצינית בפנים ומהעוצמה עפו לי הכובע והכיפה. הם אמרו לי 'יהודי מסריח, למה אתה מתלבש ככה?' וברחו. זו אנטישמיות לשמה. הייתי בהלם 10 דקות אחרי המקרה, והזעקתי את המשטרה".

בסרטון ניתן לראות כי הצעירים ניגשים לבחור, מורידים לו את המגבעת והכיפה ודוחפים אותו באלימות מחוץ לטווח המצלמה. שם, כך חושדים במשטרה, תקפו אותו באגרופים ובבעיטות. בסרטון נראה כי לאחר מכן הם שבים למדרכה, לוקחים את המגבעת והכיפה, מסתכלים עליו מרחוק - ושבים למכוניתם.

הבחור שנפצע קל, הגיש תלונה נגד השניים במשטרת צפת. במשטרה אומרים כי נבדקים כל כיווני החקירה, כולל על רקע לאומני וגם סכסוך אישי. אך כרגע, החקירה לא מתרוממת. "המשטרה הייתה אדישה. זו רשלנות לשמה", אומר י'.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}