כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

חבריו של אלירז פרץ: "לא להרוס את ביתו של גיבור ישראל"

חבריו של החייל אלירז פרץ ז"ל לסיירת גולני החליטו להלחם נגד הכוונה להרוס את ביתו ושלחו מכתב לראש הממשלה נתניהו: "אנו סבורים שלא ייתכן שרשויות המדינה יעלו על דעתם להרוס את ביתו של גיבור ישראל"

אלירז ז"ל על רקע ביתו ביישוב עלי
אלירז ז"ל על רקע ביתו ביישוב עלי

בימים הקרובים צפויה המדינה להרוס את ביתו של אלירז פרץ הי"ד, הלוחם הדתי שלחם ברצועת עזה ובמלחמת לבנון ונפל.

חבריו לסיירת גולני החליטו להלחם על כך ושלחו אתמול מכתב לראש הממשלה נתניהו בבקשה שלא להרוס את הבית.

"אנו לוחמים ומפקדים יוצאי סיירת גולני, חבריהם של האחים סגן אוריאל פרץ ז"ל, לוחם בצוות אסי ביחידה, ורס"ן אלירז פרץ ז"ל, לוחם בצוות חסון, קוראים לך שלא להרוס את ביתו של בוגר היחידה רס"ן אלירז פרץ ז"ל", כותבים הלוחמים.

"מר נתניהו הנכבד, אתה כבוגר יחידה מובחרת בוודאי מבין את תחושת הרעות העזה שקיימת בין הלוחמים, לא כל שכן כשהסוגייה הזו מהווה את תמצית דאגתנו ואחריותנו לבני המשפחות של אחינו שנפלו. אנו, בוגרי היחידה, חשים כמשפחה אחת גדולה. החברות והעזרה ההדדית היא נר לרגלנו בוודאי בכל הקשור למשפחותיהם של רעינו שנפלו על הגנת המדינה".

"באופן מכוון איננו נכנסים לשאלות הפוליטיות, מכיוון שאנו סבורים שסוגיית ביתו של אלירז היא סוגייה אנושית ומוסרית. כמי שנתנו את מיטב שנותיהם בסדיר ובמילואים, תוך השקעת מאמצים רבים להגנת המדינה, אנו סבורים שלא ייתכן שרשויות המדינה יעלו על דעתם להרוס את ביתו של גיבור ישראל, סגן מפקד גדוד בצה"ל".

"בשעה שאחיו הבכור אוריאל נפל בלבנון בשנת ,1998 היה אלירז בעיצומו של מסלול הכשרתו כלוחם ביחידה. אלירז עזב את חבריו לצוות והלך לבית הוריו בגבעת זאב כדי להתאבל על אחיו.

"ימים ספורים לאחר תום השבעה, ביקש אלירז את הסכמתם של הוריו וחזר למסלול ההכשרה ביחידה. מאז, במשך 12 שנה רצופות הוא מילא שורה ארוכה של תפקידי לחימה ופיקוד בחטיבת גולני. אלירז נלחם בכל המבצעים הגדולים של צה"ל בשנים האחרונות".

"אלירז מעולם לא חשב על עצמו, כל העת הוא ראה רק ערך אחד ויחיד: התרומה למדינה. אדוני ראש הממשלה, אנו מבקשים ממך בכל לשון של בקשה: גמול למשפחתו טובה תחת טובה. אנא חסוך משלומית, אלמנתו של אלירז ומארבעת ילדיו טראומה קשה נוספת. אנא, השאר את ביתם עומד על תילו. תן אפשרות לחיים שאלירז הספיק ליצור, להמשיך להישמע בבית הזה. בידך הדבר".

לשכת ראש הממשלה מסרה בתגובה למכתב: "ראש הממשלה בנימין נתניהו מתנגד בתוקף להריסת בתי אלמנות. הנושא נמצא כרגע בדיונים משפטים".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}