כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

שערוריה • מיצג תיירותי בטבריה על "אותו האיש"

לאחרונה נפתח אתר תיירות חדש לחוף ימה של טבריה בשם "הטיבריום". האתר מדמה אירועים היסטוריים שונים, ובהם הליכתו של 'אותו האיש' על מי הכנרת. רבנים: זו עבודה זרה וצלם בהיכל"

מתוך המופע התיירותי החדש בטבריה
מתוך המופע התיירותי החדש בטבריה

לאחרונה נפתח אתר תיירות חדש לחוף ימה של טבריה בשם "הטיבריום". באתר מזרקה ענקית הכוללת מיצג אורקולי שמתאר את ההיסטוריה הארוכה של העיר.

האתר מדמה אירועים היסטוריים שונים, ובהם הליכתו של 'אותו האיש' על מי הכנרת.

בשבוע שעבר החליטו שורת רבנים לפרסם מכתב מיוחד נגד מה שהם מכנים: "צלם בהיכל", הרבנים כתבו: "חשכו עינינו ודאבה נפשנו למשמע השמועה הנוראית על אודות מצגת מזרקה המראה את אותו האיש ובתי יראתם ועוד רחמנא ליצלן באווירה מיסיונרית מובהקת, וכל זאת בעיר הקודש טבריה".

עיריית טבריה בתגובה: "בכוחם של מופעי ה'טיבריום' לשדרג באופן משמעותי את ענפי המסחר והתיירות בטבריה. בשל גיוון רחב של הקהל הפוקד את האזור, המופע כולל תכנים בעלי אופי בינלאומי, אךאין כל כוונה לשיווק הנצרות. תכני המופע הבינלאומי נועדו לשרת את המטרות השיווקיות של העיר, ללא כל כוונה לפגוע ברגשותיו של ציבור זה או אחר.

יתרה מכך, שלא כמו שלושת המופעים המוקרנים מדי ערב, המופע הבינלאומי מוקרן רק בימים מסוימים בעבור קבוצות צליינים ובכפוף לימי שהותם בבתי המלון בטבריה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}