כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

'רכבת אווירית': בני משפחת האדמו"ר בדרך לארץ

מצבו של האדמו"ר מויז'ניץ הולך ומשתפר, אך נכדיו ומקורביו עושים את דרכם לישראל • בחסידות יקיימו סדרי לימוד לרפואת האדמו"ר • חתניו האדמו"רים מקבלים עדכונים שוטפים

צילום: יעקב כהן
צילום: יעקב כהן

תפילות הרבים שנערכו בכל הריכוזים החרדיים בארץ ובעולם, הביאו לשיפור ניכר במצבו הבריאותי של האדמו"ר מויז'ניץ.

עוד בנושא:
אנחת רווחה • האדמו"ר מויז'ניץ יצא מטיפול חירום
"שנשים תתפללנה בהדלקת הנרות" • מוזס מדווח מהחדר
הוטב מצב האדמו"ר מויז'ניץ • הערכה: ישוחרר בקרוב

רופאיו שביקרו בחדר בו מאושפז האדמו"ר בבית החולים 'תל השומר', דיווחו לבני המשפחה העומדים מודאגים מחוץ לחדרו, כי החום ממנו סובל האדמו"ר בימים האחרונים, החל לרדת, וכי יש מקום לאופטימיות זהירה.

אמש (מוצ"ש), הודיעו הרופאים כי בעיות הנשימה והבצקת בריאות, נעלמו לחלוטין, וירידת החום הבוקר מבשרת את שחרורו הקרוב של האדמו"ר מבית החולים.

בתוך כך, חסידי ויז'ניץ בישראל יתכנסו היום בשעה 17:00 בבתי המדרש של החסידות ובבית המדרש המרכזי שבבני ברק לארבע שעות של לימוד לרפואת האדמו"ר. כמו כן יתכנסו מאות תלמידי הישיבות מידי ערב בימים הקרובים בבית המדרש הגדול, לסדרי לימוד רצופים ואמירת תהילים עד להחלמתו המלאה של האדמו"ר.

עקב מצב בריאותו הרופף, יצאו הבוקר נכדיו של האדמו"ר בטיסה לישראל. גם הנגיד חיים משה פלדמן - נאמן ביתו ואיש סודו של האדמו״ר, יצא הבוקר בטיסה מלונדון לישראל.

במהלך השבת האחרונה שהו בניו, בנותיו וחתניו ליד מיטתו של האדמו"ר. שתי בנותיו, הנשואות לאדמו"רים מסאטמר ומסקווירא, הגיעו ביום חמישי בערב לשהות בסמוך למיטת אביהם.

האדמו"רים מסאטמר וסקווירא מקבלים עדכונים שוטפים על המצב, ואף שוקלים לבוא לארץ בימים הקרובים.

לאור המצב, שהו בניו, הגר"י הגר והגר"מ הגר, במהלך השבת בסמוך למיטתו וערכו לראשונה את הסעודות והתפילות יחד. בסעודה שלישית נפרדו האחים וערכו את הסעודה השלישית כל אחד לחוד.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}