כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

הוטב מצב האדמו"ר מויז'ניץ • הערכה: ישוחרר בקרוב

חסידי ויז'ניץ התבשרו: שיפור במצב בריאותו של האדמו"ר • בניו, ששהו סמוך למיטתו, נשאו דברי תורה בפני קהל מצומצם ששהה במקום • ההערכה: בימים הקרובים ישוחרר לביתו

האדמו"ר מויז'ניץ
האדמו"ר מויז'ניץ

עם צאת השבת התבשרו אלפי חסידי ויז'ניץ על שיפור ניכר במצב בריאותו של האדמו"ר, שהיה מאושפז במצב קשה בימים האחרונים.

עוד בנושא:
אנחת רווחה • האדמו"ר מויז'ניץ יצא מטיפול חירום
"שנשים תתפללנה בהדלקת הנרות" • מוזס מדווח מהחדר

לפני שבת חלה החמרה והתדרדרות במצבו, הרופאים הכריזו כי האדמו"ר במצב קריטי ועשו הכל כדי לייצב את מצבו, אך עם צאת השבת התבשרו, כאמור, החסידים כי העננה חלפה.

במהלך השבת נשאו אלפי חסידי ויז'ניץ, בקריה בבני ברק ובקהילות ברחבי הארץ, לצד רבבות בית ישראל, תפילות להחלמתו המלאה של האדמו"ר.

הרופאים בבית החולים תל-השומר מדווחים כי הבצקת בריאותיו של האדמו"ר והבעיה בנשימתו נעלמו לגמרי ומצבו הרפואי הוטב. עדיין לא ברורה סיבת החום הגבוה ממנו סובל האדמו"ר בימים האחרונים.

במהלך השבת שהו בניו, בנותיו וחתנו של האדמו"ר בבניין של ארגון 'רחשי לב' הסמוך לבית החולים שם נערכו התפילות והסעודות יחד עם קבוצת חסידים מצומצמת ששההתה במקום.

דקות ספורות לפני קבלת שבת, התכנסה חסידות ויזני'ץ בהיכל המרכזי בבני ברק שם אמרו את ספר רביעי בתהילים. לאחר סעודת ליל שבת התכנסו החסידים בשנית להמשיך באמירת התהילים.

במקביל, קבוצת חסידים מקורבים לאדמו"ר עשו את דרכם לבית החולים כדי להתעדכן במצבו הרפואי. לאחר שעות ספורות שבו כדי לעדכן את החסידים בבני ברק.

בשעה 11 בלילה התכנסו הבחורים בישיבות יחד עם הרבנים והמשגיחים כדי לערוך 'באטע'. גם בבית המדרש המרכזי בקרית ויזני'ץ נערך ה'באטע' בהיכל הטישים הידוע, שם התקבצו החסידים לשירה עד לשעות המאוחרות של הלילה.

הודגש כי כי חרף ההטבה במצבו של האדמו"ר וההערכה כי בימים הקרובים ישוחרר לביתו. הציבור מתבקש להמשיך ולשאת תפילה להחלמתו ובריאותו השלימה והמהירה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}