כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

אנחת רווחה • האדמו"ר מויז'ניץ יצא מטיפול חירום

לאחר התדרדרות חמורה במצבו של האדמו"ר מויז'ניץ, במהלכה הוכנס לטיפול רפואי דחוף להרחבת קנה הנשימה, נרשמת התייצבות במצבו • תפילות בכל בתי הכנסת

צילום: יעקב כהן
צילום: יעקב כהן

התדרדרות חמורה במצבו הבריאותי של האדמו"ר מויז'ניץ: האדמו"ר, שאושפז לפני יומיים בבית החולים 'תל השומר', הוכנס לפני הצהריים לטיפול רפואי דחוף בחדר ניתוח.

האדמו"ר מווז'ניץ, ראש מועצת גדולי התורה, אושפז בבית החולים לאחר ששושנה התגלתה ברגלו, חום גופו עלה מאוד, ורופאו האישי הורה על פינוי ל'תל השומר'.

לאחר הלילה הראשון בבית החולים, התייצב מצבו של האדמו"ר, אך בשל גילו המופלג, 94, אמרו הרופאים כי לא מומלץ לקחת סיכונים, ולכן החליטו כי יישאר באשפוז בבית החולים גם בשבת הקרובה.

אתמול (ה') השתפר מצבו משמעותית, והרופאים שקלו לשחררו לביתו בערב שבת, אך הבוקר, כאמור, חלה התדרדרות במצבו והוא הוכנס לטיפול רפואי דחוף.

בנו, הגר"י הגר, קיבל את הידיעה בעת שהותו באולם, לשם הוזמן כדי לשמש כסנדק בברית מילה. עם קבלת הידיעה הוא עזב את המקום ונסע מיידית לבית החולים.

אתמול אחר הצהריים נחתו בישראל מארצות-הברית, בנותיו - הנשואות לאדמו"רים מסאטמר וסקווירא, שהגיעו לשהות ליד מיטתו. גם בתו, אשת האדמו"ר מבעלזא, שוהה לצידו.

האדמו"ר סובל מזיהום הגורם לחום הגבוה. מצבו מוגדר קשה, בגלל גילו, אך לא קריטי.

בנוסף, בשעות האחרונות מתקשה האדמו"ר לנשום בכוחות עצמו, והרופאים עורכים טיפול בכלי הנשימה. מבית החולים מגיע דיווח כי הטיפול טרם הסתיים, זאת לאור העובדה שחום גופו של האדמו"ר עומד על 42 מעלות.

---

עדכון 13:40

האדמו"ר יצא מטיפול החירום, ונרשמה התייצבות במצבו. לאחר השבת יוחלט האם לנתח את האדמו"ר, או להמשיך בטיפול האנטיביוטי.

תפילות נערכות בכל בתי הכנסת של חסידות ויזניץ ברחבי הארץ והעולם. בבתי הכנסת יאמרו את כל ספר תהילים, בין מנחה לקבלת שבת.

בני ובנות האדמו"ר מויז'ניץ, ישהו במהלך השבת בבניין של ארגון 'רחשי לב' וילונו בחדרי הסוויטות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}