כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

נחשוני חושף: הסוד האפל של דן רוזן • מיוחד

נחשוני צעד במשעול חייו הפתלתל של דן רוזן - מי שתקף את ישי, וחושף את התביעות שהוגשו נגדו על ידי בת זוגו, החובות הכבדים והרשעות הבלתי נתפסת • לא יאומן

ישי בורח מהכנס, אתמול.
ישי בורח מהכנס, אתמול.



תיק מס' 26431-02-10 : אהובה תומר נגד דן רוזן

2 מיליון השקלים שדן רוזן, מאיים כי ידרוש אותן מהשר אלי ישי בתביעה שיגיש נגדו ביום ראשון לבית המשפט, היו יכולים לסדר לא רע את דני רוזן אולי לסגור לו משהו מחובותיו הרבים, אם היתה לו עילה שהיא מעבר לסתם שנאה נגד שר חרדי. על פי התיקים הפתוחים והגלויים נגדו, הכניס רוזן לצרותיו הרבים גם את 'בת זוגו', ובשנה האחרונה היא היטלטלה בין אולמות בתי המשפט, לא רק בתוקף תפקידה כמפקדת משטרת חיפה אלא גם כתובעת ונתבעת. היא ניסתה להימלט ולהחלץ מהתיקים שהוכנסה אליהם ולא הספיקה. ממש כמו מן התופת בכרמל.

לפחות אחד מאותם תיקים משפטיים שבו תבעה 'בת זוגו' האהובה תומר את...דן רוזן נשאר פתוח, אחרי האסון, ללא הכרעה.

עכשיו, אחרי שנספתה הוא החליט ל'גייס' את שר הפנים אלי ישי חובש הכיפה,לפתרון בעיותיו האישיות, ותפס אותו כבן ערובה. הוא עשה זאת בשיטות המתחכמות עליהן אמר השופט אליקים אברהם, במהלך דיון בתביעה שהגישה נגדו אהובה תומר 'בת זוגו' שבשמה התפרץ אתמול, כי הוא מקוה ש"מר רוזן ילמד היום דבר אחד חשוב - שהזמן השיפוטי יקר".

חייו של שר בישראל הם הרבה יותר יקרים מזמנו של שופט, אבל איש לא דאג אתמול ללמד את אותו רוזן לקח גם בענין החשוב הזה. ההתפרצות שלו אתמול, חמורה אלף מונים, מזריקת נעל על נשיאת בית המשפט העליון דורית בייניש. הלבנת הפנים שהועברה בשידור חי לכל קצוות ארץ ותבל, כמוה כ'לינץ', והיא לא סתם עוד העלבת 'עובד ציבור' שגם עליה נותנים את הדין. היא יותר משפיכת תה חם על יעל דיין, בעת שהיתה חברת כנסת, או הטחת עוגת קצפת ברובי ריבלין בעת שהיה שר התקשורת. רק במקרה האחרון לא מיצו את הדין את הצעירה שהעזה לעשות זאת, משום שמתה פחות משנה אחרי המעשה.

ועדת חקירה או משפט שדה?

כשמדובר בשר חרדי דמו הרי הפקר. את מי זה מעניין שדוקא הוא היה זה שדרש להקים 'ועדת חקירה' לאסון השריפה בכרמל שתוציא את האמת לאור ותציג את האחראים האמיתיים למחדל? את דני רוזן בטח זה לא לא שכן יש לו סיבה טובה לחשוש שמא שמא ועדת חקירה תגלה את האמת המרה שאנשי המשטרה הם שטעו בשיקול הדעת, וגרמו לאוטובוס הסוהרים להיקלע בתוך התופת.

הוא עוד עלול להפסיד, חלילה, גם את כל מה שיזכה בו מכח חוסר הודאות על מהלך האירועים הקשים, ועל כן הוא הוא אמור להעדיף את 'עריפת הראשים' עם הכיפות ב'משפט השדה'.

דן רוזן יודע היטב מה זו 'הוצאה לפועל', אבל את ההזדמנות הנדירה הזו, שבה הוא יכול להיות המוציא ולא המוצא, הוא ביקש לממש במעמד ממלכתי, לא סתם כך בעמידה ובחיפזון. עובדה: אמש, עוד לפני שנכנס לאולם שבו ביצע את ה'לינץ' בישי, הוא הודיע לאחד מכתבי ערוצי התקשורת על התוכנית שאותה הוא מתכוון להוציא לפועל. הכתב הורה לצלם להיות דרוך.

דקות ספורות אחר כך, עבר על פניו השר אלי ישי, והוא לא אמר לו מילה.

ה'כאב' לא התפרץ אצלו כלל. הוא גם לא נראה מתאפק.

הכל היה מתוכנן מראש לפרטיו. אבל כשמדובר בשר חרדי פתאום נצמדים כולם למאמרי חז"ל ונזכרים ש"אין דנים את האדם בשעת צערו".

ואנחנו אומרים לכם שצערו של השר אלי ישי הוא גדול לאין ערוך מצער האובדן של מי שמתנהג בצורה חייתית שכזו ועוד במהלך טקס ממלכתי, גם אם ניקח בחשבון שהוא איבד לפני חודש את 'בת זוגו' .

רק את השר אלי ישי מותר לדון בשעת צערו?


מה שלח דני רוזן לעבר ציפי לבני?

עדי ראיה שהיו אמש בטקס נשבעו לנו בנקיטת חפץ, שלאחר המהומה שיזם דן רוזן נגד השר אלי ישי, הוא קירב את אצבעו לשפתיו ואחר כך כיוון אותה לעברה של יושבת ראש האופוזיציה ציפי לבני... מה שהם ראו, ראו בודאי גם המשתתפים האחרים. אבל אפילו ה'תנועה המגונה' בעלת המשמעות הפוליטית הזו, לא הביאה את ראש הממשלה בנימין נתניהו להפקיר את השותף הפוליטי הנאמן שלו, והשנוא של ציפי לבני, כשהוא פצוע בשטח.

כל המשתתפים ה'ממלכתיים' התגלו בשעת המבחן, בדיוק כפי שהם נתפסים בציבור: הראשון לציון הגרש"מ עמאר באצילותו, בעקבות עזיבתו את הטקס ובעקבותיו גם הרב הראשי הגר"י מצגר, נשיא המדינה פרס בהשתנפנותו, נוסח 'כן ולא' המוכר, וראש הממשלה נתניהו בבגידתו.

נכון, גם הוא הותקף, ואולי אפילו בצדק, כמי שסירב להקים ועדת חקירה שתנקה את השר אלי ישי מעלילות השוא, אבל אי התייצבותו בזמן אמת לימינו של שר הפנים שויתר על הדרישה להקים ועדת כזו תמורת...הבטחת הכנסה לאברכים, משום שהוא, נתניהו, התנגד לה, ודחיית התמיכה בו לשיחה אישית בשעת לילה מאוחרת, היא התנהגות חדלת אישים.

בדיוק ביום ראשון הקרוב אמור נתניהו להודיע לממשלה על העברת הטיפול בנושא כיבוי ה אש ממשרד הפנים למשרד לבטחון פנים. גם אם הדבר תוכנן כבר מזמן, אסור שזה ייעשה בעיתוי הזה, היכול להתפרש כהסכמה להטלת דופי כלשהו בהתנהלותו של שר הפנים המכהן אלי ישי.

אבל לא רק נתניהו האישים הממלכתיים הפקירו אתמול את השר אלי ישי לגורלו - גם חבריו. לא נתקלנו בהודעת גינוי חמורה מטעמם נגד מבצע ה'לינץ' ותמיכה בנפגע.

בעתונות החרדית, אולי לא היו מפרסמים אותה, כפי שאף אחד לא מצא לנכון לכתוב אפילו מאמר מערכת על המקרה החמור. ב'יתד נאמן' לא התפרסם אפילו דיווח בסיסי כלשהו. אבל ממתי מתחשבים בשס במה כן יופיע בעיתונים החרדים ומה לא?
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 44 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}