י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024

החרדים מתערבים בתהליך המדיני: "תפנית חיובית"

מתערבים בתהליך המדיני: יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני ויו"ר סיעת ש"ס בכנסת ח"כ יואב בן צור הגישו היום הצעות דחופות לסדר, סביב ביקור של טראמפ והתהליך המדיני, בין ישראל לפלסטינים.

יואב בן צור. מרים אלסטר, פלאש 90
יואב בן צור. מרים אלסטר, פלאש 90



החרדים מתערבים: יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני ויו"ר סיעת ש"ס בכנסת ח"כ יואב בן צור הגישו היום הצעות דחופות לסדר, סביב ביקור של טראמפ והתהליך המדיני, בין ישראל לפלסטינים.

במהלך ההצעה לסדר של בן צור הוא ציין את התפנית החיובית ביחסים בין ירושלים וושינגטון ואמר: "ביקורו של הנשיא טראמפ והדרך שבחר להתנהל מעוררים תקווה ומבטאים דאגה לביטחון המזרח התיכון כולו וזאת מבלי להפקיר את האינטרסים הלאומיים של מדינת ישראל, כמדינה יהודית דמוקרטית".

בנוסף, ציין בן צור את "ביקורו המרגש של הנשיא טראמפ בכותל, המהווה ביקור ראשון של נשיא ארצות הברית הנמצא בתפקיד", ואמר כי "מדובר במעבר ממדיניות של דיבורים לזו של מעשים".

בסיום דבריו אמר ח"כ בן צור: "כלל הנאומים של הנשיא דונלד טראמפ נחתמים במשפט: "אלוקים יברך את אמריקה", ואני שואל כאן: מדוע אנחנו שומעים את המשפט "אלוקים יברך את ישראל" מצד מנהיגינו רק במהלך ביקורו של טראמפ, ולא מאמצים זאת באופן קבוע? האם אנחנו, כעם יהודי שמקבל את הלגיטימציה על מדינת ישראל וירושלים רק מתוקף הדת, לא זקוקים לברכה מהקב"ה בדרך קבע?".

כאמור, וכפי שנחשף ב"בחדרי חרדים" גם ח"כ גפני הגיש הצעה לסדר. קודם לכן אמר גפני ל"בחדרי חרדים" כי 'דגל התורה' תמיד התערבה בנושאים המדיניים, יש יותר ממאה נאומים של הרב של בנושאים מדיניים". גפני טען בנוסף כי "מי שלא מתערב בנושאים מדיניים זה השר ליצמן וחסידות גור".
משה גפני הנושא המדיני יואב בן צור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}