י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024

'הראיון' עם טראמפ, המבוכה, התגובה - והנקמה המובטחת

לאחר המבוכה הגדולה שנרשמה הבוקר בתכניתו של אראל סג"ל בגלי צה"ל, עם "הראיון" המפוברק של נשיא ארה"ב בשידור חי - ראיון שלאחר מכן התברר כמתיחה די מוצלחת, כעת מגיעה התגובה של סגל - עם הבטחה לנקמה אכזרית

דונלד טראמפ (מארק ישראל סלאם, פלאש 90)
דונלד טראמפ (מארק ישראל סלאם, פלאש 90)



לאחר המבוכה הגדולה שנרשמה הבוקר (שני) בתכניתו של אראל סג"ל בגלי צה"ל, עם "הראיון" המפוברק של נשיא ארה"ב בשידור חי - ראיון שלאחר מכן התברר כמתיחה די מוצלחת, כעת מגיעה התגובה.

"עשו עלינו מתיחה מושקעת ביותר ולצערי נפלנו בה" אמר סגל. "אתמול בלילה אחד העורכים של התכנית שלי קיבל שיחה מהבית הלבן מאדם בשם מייק דדקי, שהגיעה בעקבות אימיילים שקיבלנו ונראים לגמרי לגטימים – אבל כנראה שהיום זאת לא בעיה לעשות את זה".

פאדיחה בגל\"צ: מתחזה עלה לשידור והציג עצמו כנשיא ארה\"ב


לדבריו, "ביקשנו שיחה עם הנשיא טראמפ כבר הרבה זמן, ומכיוון שזה היה נראה לגיטימי אמרתי סבבה, לא נודיע ולא נדבר על זה כי זה לא נשמע הגיוני".

סגל הוסיף וכתב בדף הפייסבוק שלו כי "במהלך התוכנית באמת הגיעה השיחה – אמרתי ולו בשביל הסיכוי המזערי שאני טועה [נעלה אותו] – אבל קלטתי בשנייה שזאת מתיחה וירדנו מזה, וגם אמרנו את זה".

"אם זה היה מצליח זאת הייתה אחת המתיחות הגדולות, אבל למזלו של הבחור או למזלנו - הקול שלו לא דמה לזה של דונלד טראמפ. אז המתיחה הסתיימה בטרם עת, נפחה את נשמתו".

לסיום, סגל הבטיח נקמה במבצעי המתיחה: "כל הכבוד להם שהם הצליחו לעשות את זה, באמת זה היה רציני, מכתבים והכל. היה לי הרושם שזה אותנטי אבל בסדר, אנשים עובדים. אנחנו לא יודעים מי עבד עלינו, אבל כשאני אדע מי עבד עליי, אני אתנקם. שיצפה למתיחה אכזרית".
דונלד טראמפ גלי צה''ל אראל סגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}