י"ט תשרי התשפ"ה
21.10.2024

צפו • "הוא נראה בריא": טראמפ והשרים החרדים

מה אמרו השרים לנשיא ארה"ב טראמפ בטקס קבלת הפנים בשדה התעופה, כיצד הגיב טראמפ כשנתניהו הציג בפניו את שר הבריאות ליצמן, מה סיפר שר התחבורה ישראל כץ לנשיא האמריקני שצחק מהתשובה, וכיצד בירך השר אזולאי כשלחץ את ידו של הנשיא האמריקני • בשולי הטקס

ליצמן לוחץ את ידו של טראמפ
ליצמן לוחץ את ידו של טראמפ



נשיא ארצות הברית ורעייתו נחתו בשעה 12:22 בנמל התעופה בן גוריון לביקור היסטורי בישראל. הם התקבלו על-ידי נשיא המדינה ריבלין ורעייתו וראש הממשלה נתניהו ורעייתו. "ברוך הבא חברנו הטוב", אמר נתניהו לטראמפ עם נחיתתו.

שר החינוך נפתלי בנט אמר לנשיא טראמפ: "ברוכים הבאים לישראל אדוני הנשיא. יום הולדת חמישים לאיחוד ירושלים, מצפים שתהיה הנשיא הראשון שמכיר בירושלים מאוחדת".

נתניהו הציג את השר ישראל כץ כשר המודיעין והתחבורה. הנשיא האמריקני שאל את השר כץ "במה אתה עוסק" וכץ סיפר לו על היוזמה האיזורית שהוא מקדם לחבר את סעודיה ומדינות המפרץ ברשת רכבות דרך ירדן לישראל ולים התיכון. השר כץ שאל את טראמפ, "אתה יודע איך קוראים לזה?", "איך?" שאל טראמפ, "Trump Rails (נתיבי טראמפ)", אמר לו כץ. טראמפ שנראה מרוצה, צחק ואמר "יפה מאוד".

טראמפ לוחץ ידים לשרים


השר לביטחון הפנים גלעד ארדן אמר לטראמפ כי רק בשעות האחרונות התרחש אירוע דריסה בתל אביב שנבדק האם מדובר באירוע טרור. בלשכתו של ארדן הבהירו כי הוא אמר לנשיא טראמפ שחקירת המקרה בתל אביב נמשכת ועדיין לא ידוע אם מדובר בתאונה או בפיגוע.

רה"מ נתניהו הציג את השר יעקב ליצמן לטראמפ: "זה שר הבריאות שלנו". טראמפ הגיב: "כן הוא נראה בריא".

השר לשירותי דת דוד אזולאי, לחץ את ידי הנשיא טראמפ ובירכו: "שחלק מכבודו לבשר ודם" בלי שם ומלכות.

סגן שר החינוך מאיר פרוש אמר לנשיא טראמפ: "אני דור שביעי שגר בירושלים, ונכדיי הם הדור התשיעי שגרים שם, אנחנו הרבה דורות בירושלים". קודם לכן אמר פרוש בשיחה עם 'בחדרי חרדים' בזמן שהמתין לטקס קבלת הפנים לנשיא טראמפ בשדה התעופה כי הוא הגיע לקבל את פניו של טראמפ בכדי שהנשיא יראה צריך שטראמפ "יראה גם אנשים עם זקנים".

פרוש עם השגריר האמריקאי


פרוש בשיחה עם השגריר הטרי

מי שגנב את ההצגה היה כזכור ח"כ אורן חזן שמשך את נשיא ארה"ב דונלד טראמפ לתמונת סלפי בעיצומו של טקס קבלת הפנים. ראש הממשלה בנימין נתניהו הנבוך ניסה להניא את ח"כ חזן, אך ללא הועיל.


לוחץ יד לליצמן

.
דונאלד טראמפ יעקב ליצמן מאיר פרוש נפתלי בנט גלעד ארדן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}