ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

אברך נדקר באוקראינה והוטס בשבת לישראל

אברך מהקהילה היהודית בדנייפרופטרובסק שבאוקראינה נדקר על ידי שכן נכרי באמצעות גרזן ונפצע באורח קשה. בעקבות מצבו, הוא הוטס במהלך השבת לבית חולים בישראל. הציבור מתבקש להתפלל לרפואתו של אברהם בן ציפורה • כל הפרטים

אילוסטרציה
אילוסטרציה

 


אברך מהקהילה היהודית בדנייפרופטרובסק שבאוקראינה נדקר על ידי שכן נכרי באמצעות גרזן ונפצע באורח קשה. בעקבות מצבו, הוא הוטס במהלך השבת לבית חולים בישראל.

על פי הדיווח, המקרה אירע בעיר דנייפר עקב סכסוך שכנים, ככל הנראה לא מדובר על רקע אנטישמי. על פי הדיווחים, השכן הגוי התרגז על בנו של האברך, שלטענתו הרעיש. השכן צעק על הילד, כתוצאה מכך האב נזעק להגן על בנו. אלא שכאן העסק הסתבך מאחר והשכן הנכרי יצא מביתו עם גרזן והניף אותו בחוזקה על רגלו של האברך, שנפצע באורח קשה.

כאמור, הפצוע הוא אברך מהקהילה היהודית בדנייפרופטרובסק שבאוקראינה, בראשות השליח ורב העיר הרב שמואל קמינצקי.

על פי גורמים בקהילה היהודית, הגוי מוכר כחולה ומסוכן מאוד שבעבר ירה על כמה משכניו. לדבריהם, האברך הפצוע דפק על דלתו של התוקף על מנת לברר איתו את הצעקות שלו על הבן שלו וזה החל לתקוף אותו.

לדברי הגורמים, האירוע טופל על ידי חובשים לא מקצועיים של שרותי הרפואה האוקראינים. הפצוע החרדי ספג מכה חזקה מהגרזן ולא טופל כמו שצריך, מכיוון ששרותי ההצלה המקומיים לא ידעו איך לטפל בפציעה הקשה.

יו"ר הצלה אוקראינה יצא בהודעה ובקריאה על קורס עזרה ראשונה של 88 שעות לימוד על ידי מדריך מקצועי של מד"א מותאם במיוחד עבור צרכי הקהילה היהודית באוקראינה.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי הפצוע הוטס במהלך השבת עם טיסה פרטית של חברת מדאסיס שמומנה על ידי הרב שלוימי פלס, מראשי ארגון אור אבנר, והרב קמינצקי מחב"ד.

עם הגיעו לבית החולים תל השומר במהלך השבת, הוכנס לניתוח דחוף שנמשך כ-8 שעות ממנו יצא לפני זמן קצר.

הציבור מתבקש להתפלל לרפואתו של אברהם בן ציפורה.

אוקראינה גרזן טיסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד