כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

הרבנים אליהו ויוסף זומנו לחקירה: "שיזמינו את הרמב"ם"

זומנו לחקירה משטרתית בחשד להסתה לגזענות, בעקבות הפצת 'מכתב הרבנים' - והודיעו: לא נופיע • הפגנה מול ביתה של יוזמת 'מכתב הרבניות'

התורה לא משתנה. הרב שמואל אליהו
התורה לא משתנה. הרב שמואל אליהו

רבה של צפת, הרב שמואל אליהו, זומן לחקירה משטרתית בחשד להסתה לגזענות, בעקבות הפצת 'מכתב הרבנים'.

הבוקר (ו) הודיע הרב אליהו כי הוא אנו מתכוון להופיע לחקירה. "התורה לא משתנה בעקבות זימונים לחקירה", אמר בראיון ל'מוקד הציבור'.

גם הרב יעקב יוסף זומן לחקירה, בעקבות חתימתו על המכתב. מקורביו הודיעו, כי הוא לא מתכוון להופיע. "יש תורה. יש הלכה. יש שולחן ערוך ויש רמב"ם. שיזמנו את הרמב"ם לחקירה, אנחנו בסך הכול הקראנו את הפסקים מהמקורות".

הרב אליהו התבטא כנגד המשטרה ואנשי השמאל ואמר: "כשיזמינו את הסופר דיויד גרוסמן ועוד רבים אחרים בעקבות הפגנה של התיישבות יהודים בשמואל הנביא, אז יוכלו להזמין אותי לחקירה משטרתית".

בתוך כך, הבוקר הפגינו מספר נשים אל מול ביתה של הרבנית סטרנה דרוקמן בקריית מוצקין. את ההפגנה קיימו הנשים על רקע מכתב הרבניות שיצא במהלך הימים האחרונים, בו נכתב כי על בנות יהודיות להתרחק מערבים.

כזכור, לפני 4 שנים הוגש נגד הרב אליהו כתב אישום חמור על רקע התבטאותו, לאחר הפיגוע בצומת מירון, כי הערבים הם "אויבי המדינה". לאחר שהבטיח כי יתנצל בתקשורת על דבריו, נגנז כתב האישום.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}