כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

בני ברקים, רוצים ללמוד איך למנוע שריפה?

בעקבות האסון בכרמל: נפתח קורס מתנדבים חרדים בכבאות בני ברק • גדולי התורה ובכירי הכבאות מברכים על היוזמה • רוצים להצטרף לצוות? כנסו כנסו

תחנת כיבוי בני-ברק. צילום ארכיון
תחנת כיבוי בני-ברק. צילום ארכיון

בימים אלו מוקם ארגון מתנדבים חרדי בכבאות בני ברק: 'מתנדבי יחידת ברק', בעידודו של מפקד כבאות בני ברק טפסר שמעון בן נר וביוזמת הצלם עוזי ברק.

המתנדבים יעברו הכשרה מקצועית ממפקדים בכירים בשלל נושאים כבאות במשך כמה שבועות באולם ההרצאות בתחנת הכבאות בבני ברק ובסיום הקורס יקבלו תעודות וציוד המתאים עבורם.

המטרת היא להכשיר מתנדבים ולהרחיב את מתן השירות לכוחות הכבאים המקצועיים שמשרתים כיום באירועים השונים בבני ברק וגם בערים הסמוכות שנמצאות בתוך האיגוד כמו גבעת שמואל, אור יהודה, קרית אונו ורמת פנקס.

לאחר הכשרה, יהיו המתנדבים צמודים לעבודת הכבאים לפי משמרות וחלקם יהיו כוננים. הדבר ייתן מענה מיידי וימנע התפשטויות של שריפות כפי שאירע בכרמל.

מתנדבי 'יחידת – ברק' קיבלו את ברכתם של גדולי ישראל וגם את ברכתם של בכירי העיריות שנמצאים באיגוד הערים.

צוות איכותי של מתנדבים נרשם בימים אלו לקורס. המעוניינים להירשם גם הם לקורס ולהתנדב ב'יחידת – ברק' ישלחו את פרטיהם לפקס שמספרו – 1533-5700555.

פיני צברי יו"ר האיגוד אמר: "השריפה הגדולה שהתרחשה בכרמל הראתה לנו את הנחיצות שבדבר. מדובר בהצלת חיים. המתנדבים יעברו סינון קפדני על מנת לבחור את הטובים והמוכשרים שבהם".

ראש העיר יעקב אשר בירך על היוזמה: "אני מברך על היוזמה החדשה, כולנו ראינו כמה חשוב הסיוע של אירגונים כמו 'הצלה' ו'זק"א' שמהווים כח עזר גדול בהצלת חיים. אין לי ספק שמהירות התגובה שלהם והעזרה תעזור רבות לשירותי הכבאות בעיר, שכמו בכל הארץ, סובלים מכמות של כח אדם וציוד".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}