כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

המתנדב חוזר לזירה: כך ניסיתי להציל את חייו של אבי כהן

שעות ספורות לאחר הלוויתו של הכדורגלן אבי כהן, החזיר 'בחדרי חרדים' את המתנדב הראשון שהגיע לזירה, ישראל גרוניך, אל מקום התאונה • ראיון מיוחד ובקשה בצידו

המתנדב חוזר לזירה: כך ניסיתי להציל את חייו של אבי כהן
בועז לב ארי

שעות אחדות לאחר הלווית הספורטאי הישראלי אבי כהן ז"ל, חזר צוות 'בחדרי חרדים' אל זירת התאונה, בה נפצע כהן אנושות.

תאונת הקוטנוע המחרידה שאירעה במרכז העיר העיר רמת גן, הצליחה לגעת במאות אלפי לבבות ישראלים, אותם שימח הכדורגלן במשך שנים ארוכות.

חזרנו אל המקום יחד עם כונן 'הצלה גוש דן', ישראל גרוניך. גרוניך, המתנדב שהגיע ראשון אל המקום, מגולל בראיון וידיאו את השתלשלות האירועים מהרגע שקיבל את הדיווח על התאונה בביפר ועד לפינוי הסופי לבית החולים.

"קיבלתי את הדיווח ביום שני שעבר, סביב השעה 14:20" מספר גרוניך. "בדיווח נכתב על מיקום התאונה. לא היה ידוע מעבר לזה עוד פרטים".



באותן דקות שהה גרוניך בסמיכות לבנייני 'דימול', לא הרחק מזירת התאונה, ולאחר דקה וחצי כבר הגיע עם רכבו. עוד לפני כן קיבל דיווח נוסף שמדובר בתאונה דרכים קשה.

כשהגיע למקום הבחין גרוניך, כי מדובר בפגיעת ראש קשה. "עדכנתי את המוקד של מד"א והתחלתי בטיפול בנפגע". הכונן היה היחיד בשטח במשך דקות ארוכות, ואזרחים שהיו מסביב ניסו להירתם ולעזור.

"לאחר מספר דקות הגיעו כוחות ההצלה, בינהם גם מד"א, שהתקשו מאד להגיע במהירות בגלל הפקקים הרבים. ניסתי לדובב אותו ולדבר איתו, אבל הוא לא ממש הגיב בצורה ברורה".

גרוניך מספר על הטיפול הראשוני שהעניק לכהן, ומבקש מהקהל שצופה בו: אנא שמרו על עצמכם בדרכים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}