כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

סבב מינויים: גיל שפר ראש לשכת נתניהו

ראש מערך ההסברה בלשכת ראש הממשלה, ניר חפץ, עזב ובלשכה מתקיים סבב מינויים: ראש לשכת נתניהו המכהן, נתן אשל, מונה לתפקיד ראש הסגל וגיל שפר מונה במקומו

שפר עם נתניהו. צילום: משה מילנר - לע"מ
שפר עם נתניהו. צילום: משה מילנר - לע"מ

שעות ספורות לאחר שהודיע ראש מערך ההסברה בלשכת ראש הממשלה ניר חפץ, על פרישתו מהתפקיד, הודיעה הלשכה על מינויו של מתאם אגף הסיורים, האירועים והטקסים, גיל שפר, לתפקיד ראש לשכת נתניהו.

שפר, שומר מצוות, נחשב לאיש אמונה של רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, ויצטרף אל נתן אשל, שמונה לתפקיד ראש הסגל, אף הוא איש אמונה של רעיית ראש הממשלה.

שפר הצטרף למשרד ראש הממשלה לאחר שירות ציבורי ארוך שנים ובתפקידו האחרון, כראש מינהל דוברות, הסברה וטקסים בעיריית ירושלים. במסגרת זו, היה אחראי על קשרי החוץ של ירושלים בארץ ובעולם, תכנון וביצוע אסטרטגיית המיתוג והתדמית של העיר.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ציין שגיל שפר, עמו הוא עובד מאז כניסתו לתפקיד, הוא איש מקצוע שיבצע את המשימה המורכבת על הצד הטוב ביותר בזכות כישוריו, אישיותו וניסיונו הרב בעבודת צוות ומטה.

חפץ עזב את תפקידו בלשכה לאחר שהחליט לעבור לתפקידו החדש: תפקיד בכיר בחברת "כספי קווי נוסעים בע"מ. "אני מודה לראש הממשלה על הזכות שניתנה לי לשרת המדינה תחת הנהגתו ועל התקופה המאתגרת והאמון שנתן בי", הדגיש, בנסיון להזים את השמועות לפיהן עזב, כביכול, בשל בעיות פנימיות בלשכה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}